Sunday morning!

God morgen hjerter!

Jeg er så glad i bloggen for tiden, og det gjør at jeg har lyst å oppdatere den ofte. Grunnen til at jeg er så glad i den nå, er alle dere lesere. Dere er så flinke til å kommentere om dagen, og det gjør at jeg føler at jeg faktisk når ut til dere og at det er noen der ute som setter pris på hyppige oppdateringer. Takk for at dere titter innom her, og tusen takk for alle spor dere legger igjen:)

Det ble en tidlig kveld på meg i går, noe som resulterte i at jeg var klar for å starte denne søndagen tidlig. Allerede kl 08.00 var jeg klar med vaskebøtta og støvsugeren. Jeg synes det er UTROLIG kjedelig å vaske, jeg rydder mer enn gjerne, det synes jeg faktisk er litt koselig, men vasking, ååår jeg gjør ALT for å slippe! Hehe. Så i dag måtte jeg bare begynne før jeg rakk å ombestemme meg. Nå er det gullende rent her, og jeg er klar for å starte søndagen. Straks skal jeg ut på tur med skjønne Karoline og hunden hennes, Charlie. Jeg har ladet opp med en god frokost og to kopper nydelig proteinkaffe med sjokoladesmak. Så enkelt, og så godt! Du trenger:

  • Dobbel espresso
  • 20g melkesjokoladeprotein
  • Kokende vann
  • Stevia med vanilla creme og kanelsmak.

 

Nå må jeg finne frem vinterjakken, på med votter og lue. Det er iskaldt i Oslo i dag, men ut på tur skal vi! Etter turen skal jeg på visning på en fantastisk leilighet, jeg krysser fingrene for at den er så bra som den ser ut på bilder!

Ha en deilig søndag:)

Smiiiil Maren

8 kommentarer
    1. I dag våknet jeg full av energi etter mange hviledager og godt energioverskudd de siste par dagene..:P Gikk til gymmet, i regn og storm, og hadde en herlig tøff treningsøkt! Du inspirerer meg 😀

    2. Det er så inspirerende og hyggelig å lese bloggen din, Maren 🙂 Stå på videre og ha en flott søndag! Lykke til med visning.

    3. Kære Maren,
      Jeg tjekker løbende din blog – og jeg nyder den. Det er en ny verden for mig med dine opskrifter, som fx den her på kaffe med proteinpulver og alle de andre super foods du præsenterer. Det er SKØNT og inspirerende!
      Da jeg jo ikke bor i Norge, og kan gøre brug af de lækre butikker du omtaler, vil jeg gerne spørge, om du kender et sted i København/på nettet, hvor jeg kan købe den Stevia med vanillecreme og kanel/normal Stevia og ordentlig proteinpulver samt alle de lækre snacks du ofte omtaler (kålchips fx og alle de andre ting, du køber som komme i bøtter, som ligner den med kålchipsene!)?
      Tak for en god blog – som også er forståelig for en dansker 🙂

    4. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på protenkaffe i dag, men proteinpulveret mitt oppførte seg veldig merkelig haha. Med en gang jeg blandet det med den varme kaffen ble det hvitt og klumpete. Brukte sjokoladeproteinpulver med myseprotein..må kanskskje bruke noe annet. Elsker at du oppdaterer så ofte for tiden 😀

    5. Hei Maren!
      Har ikke kommentert her før, men leser bloggen din fast & finner inspirasjon i treningsgleden din!
      Og alle de lure oppskriftene. Er litt over gjenomsnittlig interessert i trening & mat (supermat) også. Jeg snakket faktisk så vidt med deg i garderoben på Sats sjølyst (da du trodde du hadde gått feil;), men kom ikke på at det var deg før etterpå! Skulle gjerne sagt til deg hvor inspirerende du er!
      Så , ja! Stå på videre! Kanskje vi treffes igjen i rosa garderobe på sats. hihi…
      Ha en fortsatt fin søndagskveld!

    6. Hei Maren!
      Jeg vet at du leser ShapeUp, men leser du andre “treningsblader”, og som du kan anbefale?
      Du har en super blogg forresten, leser den hver dag, og takker for mye tips! Du er så inspirerende 🙂
      -E

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg