ENERGI!!

Treningsfri-søndag resulterte i energifyllt-mandag! Sånn fungerer det så og si alltid for min del. Tar jeg en eller to dager totalt treningsfri med fullt fokus på hvile, og restitusjon i form av mye mat, mye veske og nok søvn, resulterer det i et energioverskudd dagen etter. Jeg startet dagen i dag med en frisk joggetur. Det gikk opp for meg etter få minutter at jeg nok hadde kledd på meg litt for mye klær ift hvor fantastisk fint vær det faktisk var ute! Løpeturen min ble derfor en enormt svett affære. Noe som kommer tydelig frem på bildene under. Fryktelig svett, varm og sliten – ikke veldig lekkert, men jeg synes godt man kan dele litt svettisbilder også;)

Etter løpeturen og en deilig lunsj hadde jeg et inspirerende møte med en ny PTkunde. Nå er det kanskje flere av dere som lurer på hvordan jeg kan rekrutere nye kunder når jeg enda ikke har sagt noe om hvilket senter jeg skal jobbe på. Dette er kunder som følger meg dit jeg starter, og det synes jeg virkelig er fantastisk hyggelig! Nå har jeg noen herlige supergirls på “laget” mitt, og jeg kan nesten ikke vente til å starte opp treningen med dem 🙂

Jeg er ikke en av dem som elsker mandager, jeg er i grunn veldig fornøyd med helgene (hehe), men akkurat i dag har jeg en energifylt og herlig mandag. I dag er en slik dag hvor ting fungerer, alle menneskene jeg møter er positive og solen stråler fra en skyfri himmel. Det gir meg motivasjon og tro på at dette blir en kanon bra uke. Vi skaper vår egen lykke, gjør vi ikke? Så da får vi bare bestemme oss for at dette blir en bra uke, fylt med positivitet. Deal ??

Nyt mandagen, og tenk positive tanker – det gjør alt så mye lettere;)

 

Smiiil Maren

18 kommentarer
    1. Haha, svettisbilder er topp! Dette var et ordentlig gla’innlegg. Takk for at du gjorde min mandag bedre 😀

    2. Skikkelig svett og fin, sånn skal det være etter en real økt;) Har sendt deg mail vedr pt..
      Ha en fortsatt fin dag, Maren!

    3. jeg liker bloggen din, men har et par spørsmål:) Hvordan har du råd til å drikke kaffe på wanyes coffee nesten hver dag? Og kjøpe så mange bokser med kålchips? De som ser opp til deg og din livsstil, men ikke har din økonomi, kan få dårlige tanker om deg selv.

    4. Johanne: Jeg kjøper som oftest en kopp te til 20kr. Det er en prioritering jeg velger å ta. Jeg bruker heller mindre penger på klær, sko, sminke osv. Alt handler om prioriteringer;) det samme gjelder sunn mat, jeg velger bort andre ting, for å ta meg råd til å kjøpe den maten jeg liker best og som jeg vet kroppen min liker 🙂 Jeg forstår at noen kan synes det er dyrt med sunn mat, men igjen det kommer ann på hvordan man velger å disponere økonomien sin. Jeg har absolutt ikke spesielt god økonomi, men jeg prioriterer:)

    5. For en bra blogg!! Inspirert som bare det etter en lang sommer 🙂
      Gøy om du legger ut mer mat inspo og hvor du kjøper det forskjellige spennende snacksen og den vanilla crema`n feks 🙂
      Og hjemme øvelser man kan gjøre når man ikke har tid å dra på gymmet?… (Alene med en 3-åring:P)
      Keep up the good work! !
      Hilsen ny fast leser 🙂

    6. Stine_27: Så hyggelig med ny leser, velkommen;) Jeg har lagt ut alt det du spør etter her. Snacksen er fra Supernature, de har to butikker i oslo og en nettside man kan bestille fra. Sjekk ut: super-nature.no Vanilla creme er kjøpt på Røtter – en helsekost på st.hanshaugen, finnes også på frogner. Den kan også bestilles fra Iherb.com. Hvis du leter litt tilbake har jeg også lagt ut en film av et treningsprogram som kan gjøres hjemme uten noe ekstra utstyr:) Innleget heter: Hvordan trene på ferie.

      Ønsker deg en strående fin dag:) M

    7. armylife: Det er fantastisk! Skulle bare ønske hver dag var slik 😉 Kunne trengt litt av den mandagsenergien i dag kjenner jeg:) Ha en topp uke! M

    8. Takk for svar! Nå ble jeg klokere og veldig motivert!!
      Litt å prøve ut, det er spennende ! 🙂
      Er så godt å lese en blogg som er så positv, så nå har
      du fått en ny fast leser!
      Hilsen Stine K 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg