En frisk start på dagen:)

Bilder sier mer enn tusen ord, og bildene jeg knipset så dagens morgentur forteller i grunn alt om hvor deilig start jeg har hatt på dagen! Den turen gav meg så mye overskudd, glede og energi! Nå sitter jeg her med en stor kaffekopp og dagens aviser. Nybakte rundtstykker er i ovnen, og ute er det knall sol og 18 garder. En typisk lørdagsmorgen i juli. Dette er slik sommeren skal være synes jeg. Denne lørdagen skal jeg virkelig nyte. I kveld er det stor venners-venner sommerfest, og med dette været kan det jo ikke bli annet enn fantastisk:)

Smiiiil Maren

 

10 kommentarer
    1. Det så såå deilig ut!! 🙂 Kan jeg spørre deg om et spørsmål? Når du løper ut på morgenen, spiser du noe først da? Synes det er så vanskelig å vite om jeg burde spise noe lett og lite, eller ingenting i det heletatt. Litt redd for muskelsvinn :-p Men vet ikke hvor viktig dette er? GOD mandag!!:)

    2. Kristine: De var det ikke meg som bakte desverre, så det vet jeg ikke! De var ikke av det sunne slaget heller 😉 Anbefaler deg å søke på matprat.no, der er det mange deilige rundstykkeoppskrifter!! Hvis du vil ha sunnealternativer anbefaler jeg deg å sjekke ut bloggen til kristine Weber 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg