Kosemodus!!

Der fikk jeg endelg satt meg ned,etter en usannsynlig lang dag! Jeg startet dagen kl 05.00 og det har gått i ett siden! Jeg løp bokstaveligtalt innom kjøkkenet, og kastet i meg en diger salat med så mye rart i at mange av dere hadde nok rynket ltt på nesten. For å nevne noe innehold den reker, kylling, skinke, egg, avokado, tomat, bønner, spirer, salat og reddiker. Mmm, jeg elsket den! jeg hEtter maten kastet jeg meg på sykkelen ned til sentrum for å møte skjønne Kristina på cafe! Fra jeg kom inn døren hjemme til jeg var på sykkelen igjen gikk det under 15 minutter!! Her går det unna i svingene! Sånn er det når man helst vil rekke absolutt alt 🙂 Husker dere det nydelige kakestykket jeg postet på lørdag? som jeg var så heldig å få på min favoritt cafe – Hos Naboen! Vel, det samme skjedde i dag, fra samme sjarmerende person. Det er jo bare så herlig! *makesmesmile*

Nå er jeg hjemme igjen, og sofaen er min bestevenn!! På vei hjem syklet jeg innom butikken og kjøpte med meg jordbær, blåbær, epler, pærer, vanilje kesam, grønnsaker, dipp og mørk sjokolade! Nå har jeg fått på eg verdens mykeste største boyfriend-tskjorte og krøpet opp i sofaen med alle godsakene foran meg. Jeg har tatt opp en herlg jentefilm på Get-boksen, og er klar for en skikkelig kosekveld. Dette er så etterlengtet nå. Jeg planlegger å ikke røre en finger resten av kvelden, og bare nyte følelsen av  å slappe helt av med god mat og søt film. Det er viktig med “me-time”

Så var det smoothie oppskriften til dere. Til gårsdagens jordbærsorbet brukte jeg 1 boks mager keam, 1 pose frossne jordbær, 3 beger 0,0% yoplait blåbær yogurt. Tilett litt sukrin dersom du ønsker den søtere! MIks alt i blenderen, hell over i en skål og sett i frysen i en liten time. Så godt og så enkelt!!

Nå skal dataen legges bort, og kosemodus inntas! Nyt kvelden solrstråler 🙂

Maren

7 kommentarer
    1. Den kaka så SYKT god ut! Skjønner ikke hva det er, men jeg ramler over det ene innlegget etter det andre med kaker og desserter i dag 😀

    2. Høres ut som en hektisk dag, ja! Det er deilig med sånne dager, tiden går så fort! Men det er deilig med sløvetid også, og som du sier er det viktig å ha kvalitetstid for seg selv. Akkurat det er helt avgjørende for meg 🙂 SÅ mye fristende bilder du hadde lagt ut på dette innlegget, da 😉

    3. For en stressende og gøy dag du har hatt da! Godt du klarer å sette deg ned å kose deg mellom alle “alt for mye å gjøre på kort tid”-intervallene dine! Det er en supergod egenskap må jeg si! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg