Pakke i posten!!

Sommeren nærmer seg med stormskritt, og da kommer det samme problemet jeg har hvert eneste år. Ny bikini! Jeg synes det er utrolig vanskelig med bikinier, og finner sjeldent en som passer fint både i topp og underdel. Jeg ender derfor alltid opp med en fra H&M fordi man her kan ha ulik størrese i topp og underdel. H&M er finfint det, men det er utrolig kjedelig å ha samme bikini som halve Norge. Vi er allerede i midten av mai, og neste måned skal sannsynligvis bikinien på. Jeg har begynt å se etter bikini allerede, men ikke funnet noen. Så dumper en pakke ned i min postkasse fra fantastiske GET INSPIRED. Gjett hva den pakken inneholdt? Akkurat ja, en helt fantastisk fresh bikini!

Den er både sporty og fin på en gang. Det beste er at den passer helt perfekt, i både topp og underdel. For en lykke! Underdelen er svart, og relativt anonym, akkurat slik jeg vil at en underdel skal være- Den kan justeres på sidene, slik at den sitter helt perfekt. Underdelen har perfekt passform på stumpen, ikke for smal og ikke for bred! Overdelen er alt annet enn anonym, den er super fresh i alle regnbuensfarger, og med en nydelig detalj i form av en gullring på den ene siden. Passformen er super (selv for oss som ikke har de største puppene) og den kan justeres i ryggen og rundt halsen. Selv jeg som aldri får push-up effekt, følte at jeg fikk en liten kløft i denne bikinien. For en lykke 😉

Som dere forstår er jeg strålende fornøyd med min nye Bikini fra Röhnisch. Nå slipper jeg å ut å stresse med årets bikini, favoritten er allerede i hus! Det er aldri stas å ta bilder i bikini, men bikinien skal vises frem, og etter x-antall mislykkede bilder klarte vi å få et par som viser den frem på en grei måte! Men tro meg, den er enda finere i virkeligheten. Enda et pluss er at den sitter utrolig godt på, så er du an aktiv strandløve som liker å spille volleyball på stranden, kan du trygt gjøre det i denne bikinien, den sitter som støpt. Bikinitoppen finner du HER og underdelen HER.  Ps: finnes i flere uike farger!!

HVA SYNES DERE OM MIN NYE RÖHNISCH BIKINI ???

 

I sammarbeid med Get-Inspired



24 kommentarer

Siste innlegg