En nyoppdaget skatt!!

For en deilig dag dette har vært, jeg har bare tuslet rundt i sentrum og kost meg! Jeg har til og med oppdaget en unik og fantastisk butikk som innehold absolutt alle mine favoritter! Helt utrolig. Tenk at jeg ikke har funnet denne lille skatten av en butikk før. For dere som er kjent i Kr.sand så ligger den i underetg. i Lillemarkens. Butikken heter Frukt og Grønt, og her finner du absolut alle grønnsaker, alt av frukt, bær, og økologisk juice som er helt uten sukker eller andre tilsetningstoffer. Du finner også en rekke deilige oljer, pesto, nøtter, oliven, krydder og masse mer. Jeg fant hvertfall alle mine favoritter, og fikk med hel hele tre overfylte bæreposer med godsaker. Like før jeg skulle betale så ser jeg at de har helt ferske daddler også, og da var lykken rett og slett komplett. JEG ELSKER DADDLER!!

Min handleliste hos denne herlige butikken så slik ut:

  • Salat og ruccola
  • Avokado og pastinakk
  • Cherry tomater
  • Fersk ingefær og røbetter
  • Reddiker og basilicum
  • Nøtter
  • To økologiske eplejuice
  • Chevre ost
  • Daddler – selvfølgelig!

 

Hvis du holder til i Kristiansand så anbefaler jeg deg virkelig å ta turen innom denne butikken, alt er så frisk og fristende! Er du en grønnsak og fruktelsker som meg så vil du garantert finne masse godt her! Jeg gleder meg allerede til neste besøk. Da må jeg kjøpe en enda større pose med daddler, de forsvant så alt for fort….

I dag mottok jeg to veldig spennende pakker i posten, produktene er testet og bilder er tatt! Det betyr at jeg skal dele de med dere i morgen;) Fristende sommertrender i form av en super fin bikini, og en stor-favoritt fra Röhnisch som nå har kommet inn på lager igjen. Gled dere til å se hva jeg snakker om i morgen;)

Smiil M

5 kommentarer
    1. Åh jeg elsker også dadler! Her jeg bor har de faktisk ferske dadler på Mega. Og den rare grønnsaken du har tatt bilde av er så god. Den må du prøve en gang. Konsistensen er som blomkål, men den har mye mer smak 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg