YES YES YES, ENDELIG!!

Reklame | For eget treningsevent

Nå er det fullstendig og total overtenning her folkens!! Dette har jeg gledet meg så til å dele med dere, og grunnen til at det har tatt tid er fordi vi måtte vite at vi kunne klare å gjennomføre dette med absolutt alle corona-hensyn! Det har vi nå fått til, og det er med en ubeskrivelig stor glede jeg kan få dele at: DET BLIR ET NYTT STORT TRENINGSEVENT!!

Denne gangen er det råere, villere og mer spektakulært enn noen gang tidligere. Dere som har sett mine tidligere treningeevent hvor vi har kjørt nattklubb møter trening, i mørklagte haller med vanvittig lys-show, live DJ og full pakke. Nå skjer det igjen, bare enda mye større!!

Jeg har teamet opp med gigantiske Q42, og får bruke deres aller største sal til å kjøre den villeste treningsfesten man kan ønske seg. Abilica er selvfølgelig også med på laget. Hele hensikten med eventet er å gi deg en solid TRENINGSBOOST inn i denne høsten.

Jeg har lyst å fylle hele deg med motivasjon, inspirasjon og treningsGLEDE!!! Sånn at du svever ut i høstluften etterpå, fylt til randen av endorfiner!!

Du trener i mørket, med et rått lysshow rundt deg! Du kan pushe grensene til topps og videre, helt uten at du er spesielt synlig. Hvor befriende og deilig er ikke det?

HVA, NÅR, HVOR? 

TreningsBoost med Maren Erdvik

Lørdag 24 oktober. Kl: 10-11 og 12-13

Q42 i Kristiansand Sentrum

 

Grunnen til at jeg kan si at dette trygt å gjennomføre er fordi her er alle hensyn tatt:

🧡Du vil få din egen lille firkant, tapet opp på gulvet, som du trygt kan trene inni, med minimum 1m avstand til neste person. 

🧡 Det vil være håndsprit/antibac overalt.

🧡 Du vil få en sms med hvilken inngang du skal gå inn/ut gjennom (slik at folk fordeles).

🧡 Eventet gjennomføres på Sørlandets aller største kongressenter, det er mildt sagt godt plass. 

🧡 Du får ditt eget utstyr, som ingen andre skal røre. 

🧡 Føler du deg pjusk, bli hjemme! 

 

Det er et begrenset antall plasser folkens, så her er det bare å hoppe på med det samme. Dra med deg hele venninnegjengen, treningsbuddyen din, familien, syforeningen, kompisene, ta med deg mor og far, her er alle over 16 år invitert!

 

🔥DETTE VIL DU IKKE GÅ GLIPP AV🔥

Påmelding til kl 10-11 HER og klokken 12-13 HER

 

Lyd og lys er av villeste kvaliteten, og jeg overdriver ikke når jeg sier at lyd&lys gutta vil blow you away med det de har å by på! Jeg gleder meg så ufattelig mye og håper at akkurat du tar lyst å bli med meg på dette boostet av en treningsfest.

 

Jeg lover å gi deg en rå-effektiv treningsøkt og en opplevelse du sent vil glemme!! Alt du skal gjøre, er å melde deg på og møte opp! 💪🏼🔥😅💦

 

 

Smiiiii, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg