Weekend getaway

Reklame | Annonselenker

I dag  starter jeg dagen med en stor kopp kaffe, Leo sovende i fanget mitt og God morgen Norge på tv. Ute er det litt grått, og vi koser oss inne. Om et par timer skal jeg levere Leo til en god venninne, som skal ha han én natt, før mine foreldre overtar i helgen. Heldige Leo som har så mange fine mennesker rundt seg, som er så glad i han. Jeg skal en tur til Oslo i helgen, og selv om jeg var inne på tanken med å ta han med, så ble det plutselig litt mer styr enn kos. Jeg skal i masse ulike møter, og farte mye rundt. Han hadde blitt værende alene på hotellrommet endel, og det er ikke noe liv for en aktiv liten hund. Da har Leo det mye bedre hjemme i Kristiansand med masse tur, kos og oppmerksomhet❤️

Jeg har faktisk aldri reist med Leo før. Han veier såvidt 2kg, så det betyr vel at han fint kan være med inn i flykabinen i et lite bur? På tog er det vel egne vogner for dem som har med seg hund? men hva med buss? Alle dere som har reist en del med hund – kan ikke dere dele litt av deres erfaringer her? 🐶

Jeg gleder meg til en helg i Oslo, både fordi det venter et par møter jeg er spent på, og masse sosial hygge. Jeg savner mye med Oslo, og koser meg veldig med å kunne reise inn av og til. Jeg bodde der jo i over 3 år, og det er klart man bygger seg opp et forhold til både byen, ulike steder og masse fine mennesker. Jeg håper jeg rekker å treffe så mange som mulig denne gangen. Ofte er jeg bare inne for én dag, men denne gangen har jeg hele helgen.

Kjolen er på salg, og koster 199kr. Du finner den HER

Neste gang jeg er i Oslo, så tenkte jeg å sette opp en Bootcamp / utendørs treningsøkt for alle som har lyst. Det er jo så mange av dere lesere som bor der, så det hadde vært super gøy å møte dere, og svette litt sammen. Jeg rekker det ikke denne gangen, men neste gang dere!! Jeg skal selvfølgelig gi beskjed i god tid i forkant💪🏼🧡 Hadde det vært noe du ville vært med på? 

Nå må det pakkes litt her, og Leo må få litt ekstra kos før jeg leverer han fra meg for helgen. Vi blogges fra Oslo dere. Ha en nydelig torsdag så lenge😊

 

Smiiiil, Maren 

 

10 kommentarer
    1. Du kan ta med Leo i kabinen på flyet, står regler om vekt, type bur osv på flyselskapenes hjemmesider 🙂 ellers vil jeg anbefale tog! Hunder under 40 cm høyde går gratis, og det er bare hundefrie soner man må holde seg unna. Buss er dessverre vanskelig, mange busselskaper har forbud mot hund.. men tar du ham med til Oslo er kollektivtrafikken her hundevennlig, og du kan busse, ta t-bane og trikk med ham helt gratis! God hundetuur 😀

    2. Jeg har pomeranian og har kjørt mye tog. Det går veldig fint. For å få litt luksus kan det være greit å bestille to plasser og ta med hunden i bur, så slapper han av der:-) Det er egne vogner hvor det er tillatt med dyr ja:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg