Vlogg fra vakre Loen

Endeliiiig er denne vloggen klar, og tro meg det har vært en utfordring. Jeg har filmet alt med iPhone, og bestemte meg underveis at dette bare dropper jeg. Det er ikke vits å bruke så mye tid på å lage en video som ikke blir så bra som denne spektakulære og vakre naturen fortjener. Så tenkte jeg meg litt om, og fant ut at det er jo faktisk gøy å få et litt ujålete innblikk i livet på Norgestur sånn det egentlig er. Uten masse filter, vidvinkel kamera og drone. Så her får dere en vlogg, helt totalt uten noe form for fargeforsterkninger, filter, spesialeffekter eller noe som helst. Rett og slett bare en vlogg fra vår tur til Loen, så vakkert og nydelig som Loen er helt på ekte❤️

Håper dere liker den🙏🏻

 

PS: Jeg har hatt spørsmålsrunde på Instagram om Loen, og svarer på alle spørsmålene i dag. Nytt innlegg med svar på alt dere lurer på kommer! Alt fra priser, aktiviteter, teltplass, pakketips, mat-tips, hvor klær og utstyr er fra ++++. Gleder meg til å dele alle tipsene mine/våre med dere❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

 

10 kommentarer
    1. Hederlig vlogg!<3 Skal på tur til Loen til uken, og gleder meg så mye! Håper bare vi er like heldig med været som dere, for det er meldt regn for oss…Men vi får bare krysse fingrene! Skal også ha en natt på Rakssætra fordi du inspirerte oss, så gleder oss såå til det<3
      Trenger absolutt ikke noe mer enn iPhone for å lage en nydelig vlogg, hvertfall når man er på et så vakkert sted<3

      1. Det var meldt pøsregn for oss også, så ikke tenk for mye på det, bare reis avgårde så blir det mye bedre enn du tror😍 og husk at det blir så bra som du gjør det til, og på Rakssætra sover du tørt og godt uansett 😄😄 God tur, nyt og kos dere😊❤️

    2. Fy søren for et helt fantastisk magisk sted😍🙌🏻🏔👏🏻 Jeg og en venninne har og vurdert å dra dit i sommer🤩 Så gøy å få være med og se hva dere har gjort på turen🤗 Synes ikke det gjorde noenting at du kun brukte mobilkamera, fantastisk flott og ekte opplevelse😍 Heia for enda en kjempebra vlogg👏🏻🧡

    3. Alltid så koselig å titte innom, Maren💛💛 Du stråler💛💛 Vloggen var helt super som alltid !! Klemklem💛💛

    4. Så gøy! Liker at du viser hvordan det faktisk er, uten masse fancy utstyr. Det er så godt å se!😍

      1. Så herlig å høre❤️ tenker at det er litt viktig, for de aller fleste vil jo se det slik det faktisk er, uten at det er pyntet på. tenk for en nedtur p komme et sted, også kjenner du det nesten ikke igjen.😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg