Video: Bursdags-vlogg

Jeg hadde kamera med meg litt gjennom bursdagen min på mandag, og nå har jeg klippet det sammen til en liten vlog. Bli med meg gjennom dagen min, fra morgenkaffe og løpetur, til å stelle i stand bursdag, all maten, kaker, bakst og godteri.

Jeg fikk flere fine gaver, som jeg viser dere i videoen. Det er ingen tvil om hva jeg skal bruke de neste månedene til, for å si det sånn! hehe❤️

Her kommer bursdagsvloggen:

 

Jeg håper du får en ordentlig fin onsdag, og at akkurat i dag blir litt ekstra bra for akkurat deg❤️

 

Smiiil, Maren 

20 kommentarer
    1. Såå gøy med vlogg 😀 Elsker at du har begynt å vlogge! Har du link til turbuksen du fikk til bursdagen? Den var såå fin!

    2. Det så ut som en topp bursdagsfeiring! Gratulerer så mye på etterskudd 🙂 Alltid like gøy med Vlogg, håper ikke det blir lenge til neste!

    3. Så fin video og så flotte gaver!
      Takk for at du deler litt av hverdagen din og at du har et sunt “forhold” til denne pandemien og krisen, og viser den respekten og følger myndighetene. Det er så mange bloggere og influenserere som ikke gjør det, og det er så kokkoteit.
      Takk for at du gjør som du gjør og som så mange andre.

      Veldig bra video, perfekt hverdagsvlogg lengde. Klem

    4. Hei!! Gratulerer med overstått😍 Jeg er halvveis ny i byen, og lurte på om du visste om fine stier eller turer i området? både sentrumsnært og litt utenfor? så gøy at du har fått deg hengekøye også, har du et godt tips til hvor det kan være fint å overnatte med hengekøye i Kristiansand?

      1. Jeg har snakket om det i en tidligere video, men er litt vanskelig å forklare stier via blogg/vlogg. Jeg tror heller du må tenke områder, også må du bare bli kjent selv. Det er det jeg gjør. Nå for tiden utforsker jeg Bymarka og området rundt Bervannet. Jeg er ikke kjent enda, men løper litt rundt og finner stadig nye løyper. Så Bymarka er det fint sted å starte, så flere har drevet å overnattet der oppe i både telt og hengekøye. så det er et sted å starte😊😊 Jeg har ikke sovet ute i hengekøye selv enda, men skal fortelle om det når jeg har litt erfaring ❤️

    5. Har fulgt deg i flere år, og blir så motivert, glad og inspirert av deg! Er veldig glad for at du har begynt å vlogge, og hittil har de vært veldig bra! Ser ut som at du har hatt en fin bursdag, til tross for omstendighetene – veldig bra 🙂 Gleder meg til neste vlog. Takk for at du er du! Hilsen Inger.

    6. Åå gratulerer på etterskudd skjønne deg ❤️ elsker vloggingen, du er så blid og inspirerende. Blir rimelig kjapt i godt humør etter en tur innom her ❤️

    7. Gratulerer med dagen som var! Kan du spørre om moren din vil dele oppskrift på kanelboller med gul krem? De ser SÅ gode ut!:)

    8. Så kjekt å sjå vloggene dine om dagene, motiverende og inspirerende.
      Er litt nysjerig på kas nespresso kaffe som er din favorit??
      Var utruligt godt, å sjå at du koste deg på mandagen 😀 Gratulerer med vel overståt bursdag <3

    9. Gratulerer så mye med overstått!! Du inspirerer stadig med dit blide, vakre og positive vesen☺️ Elsker at du har begynt å vlogge😻

    10. Gratulerer så mye på etterskudd🎉 Dette må du fortsette med! Utrolig koselig og morsomt med vlog☺️ Gleder meg allerede til neste🙏🏻
      Ønsker deg en strålende dag i sola❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg