Velkommen hjem til meg

Mange av dere har etterspurt litt bilder fra leiligheten, og jeg vister dere jo små deler av og til, men nå hadde jeg lyst å dele litt mer. Det blir stue og kjøkken i første omgang, også skal jeg få knipset litt bilder av gangen, soverommene, badet og verandaen etterhvert. Sist nevnte er et pågående prosjekt og ser akkurat nå ikke ut i det hele tatt. Det blir nok bra til slutt når alt er ferdig🧡

 

Jeg koser meg så i leiligheten min, det er mitt fristed og min helt private hule. Det er lyst og godt her, men jeg ønsker meg litt flere hint av farger. Så det kommer etterhvert.

Kanskje noen knall oransje puter/pledd ellkrlignende. Vi får se! Jeg er overhode ikke noe interiørperson, men dette er hjemmet mitt, og jeg har skapt det slik jeg liker det🧡

Jeg har en sort vegg som skiller stue og kjøkken, med en liten del som er åpen. Jeg har lekt lenge med tanken på om jeg skulle lukke igjen åpningen, eller kanskje ta hele veggen bort og åpne opp. Jeg tror jeg helle mest mot å tett igjen, slik at jeg kan få tvén opp på veggen, og skape mer plass på gulvet. Litt usikker enda, men vi får se hva det blir til.

Kanskje noen av dere har noen tanker om dette? Det r nok litt vanskelig gå se det, for bildene er ikke så gode. Men hvis du tenker noe som helst, så del gjerne🧡

I dag har jeg spurt dere på Instagram, om tankene rundt det å dele både gode og dårlige dager på sosiale medier. Jeg har noen tanker rundt dette, og har lyst å dele med dere i et eget blogginnlegg. Så ta gjerne turen inn på marenerdvik på Instagram og del dine tanker på storyen der🧡

Nå må jeg videre i dagen min her. Spent på å høre hva dere synes om leiligheten, også gleder jeg meg som sagt til å dele mer. Ha en super mandag så lenge mine venner.

 

Smiiil, Maren 

 

23 kommentarer
    1. Passer meg fint med et sånt innlegg! Har hatt et par tøffe dager denne helgen, men føler meg mye bedre nå! Vet at det alltid blir bedre igjen, men kan være tøft når man har det kjipt og vanskelig. Handler om en god balanse og at man kommer seg opp igjen ❤ Ja til åpenhet rundt dette 😊

      1. Mange spør om stolene, men jeg husker ikke merket eller modellen❤️ Har skrevet en melding til han som eier butikken de er kjøpt i, satser på at han svarer i løpet av morgendagen. De er kjøpt på Artelie Ribe i Kristiansand hvertfall. Bordet er kjøpt på Hansen og co, her i kristianand. De har nettbutikk 🙂

    2. kjempefint!! men du, jeg får ikke skrevet til deg på snapchat, det kommer aldri igjennom står bare at det er feil..er chatten stengt?

    3. Det var kjempe fint. Personlig og stilig på engang. Og det viktigste er at man har den følelsen om at dette er hjemme for deg og finner roen. En veldig fin blanding av stilig, bilder og blomster. Klem

    4. Så fint du har det hos deg! Det er deilig å ha sin egen plass der man kan trekke seg tilbake <3

      Det er alltid så gøy å følge med på deg på sosiale medier, du er så flink og legger ut variert innhold. Du sprer en sinnsyk glede og positivitet, motiverer meg til trening, inspirerer meg på mat og interiørfronten – samtidig som du kan dele ting med oss når ikke alt er helt okei.

      Nå som sommeren nærmer seg kjenner jeg at jeg savner hjembyen Kristiansand ekstra mye når jeg ser bilder fra den fine byen. Jeg studerer for tiden i Oslo, men kjenner at nå etter en del år begynner jeg å føle meg litt ensom og at byen blir for stor og lite personlig. Heldigvis ser det ut til at det snart er mulig å flytte tilbake til Kristiansand. Hvordan syntes du det var når du flyttet hjem fra Oslo til Kristiansand?

      Ha en fin tirsdag videre 😀

    5. Så fint det er hos deg . Tror du du kunne lagt ut bilder av soverommet også ? Hvor er de gardinene – de gråblå?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg