Vår i luften – ta treningen utendørs!

Jeg vet ikke hvordan det er rundt om i landet, men her i sør så er det helt vårstemning. Det er 6-10 grader i luften, og sol dag etter dag. Så herlig! Dette gir meg motivasjon til å flytte treningen ut, og tenkte derfor det kunne passe å dele noen av mine utetrening-favoritter.

Alle disse øvelsene er kun med egen kroppsvekt, og det gjør det enkelt å gjennomføre hvor som helst. Jeg valgte å bruke en slags steintrapp, men hvilken som helst benk, eller trapp vil funke helt utmerket.

Øvelsene:

❤️ Bulgarsk utfall

❤️ Pushups

❤️ Dips

❤️ Hofteløft ( begge ben,e eller ett-bens hofteløft)

❤️ Step-up

❤️ Hopp

❤️ Trappeløp

 

1. Bulgarsk utfall

 

2. Pushups

 

3. Dips

 

4. Hofteløft med ett ben, eller begge 

 

5. Step-ups med kneløft 

 

6. Hopp

 

7. Trappeløp 

 Fotograf: Tom Høgstøl

Jeg kjører vanligvis 10 repetisjoner pr øvelse ( 10 på hvert ben i utfall og hofteløft ) og antall runder kommer Ann på dagsform, og tid. Vanligvis 2-4 runder.

Dette er et enkelt program å gjennomføre fordi det ikke krever noe mer enn en trapp. Når jeg sier enkelt, så mener jeg overhode ikke at det ikke er tung – for det skal jeg love deg at det er! Dette er en super-effektiv og god treningsøkt, hvor du får kjørt hele kroppen. I tillegg får du frisk luft, og det er en utrolig deilig bonus❤️

 

Smiiil, Maren

 

 

6 kommentarer
    1. Når lanserer du dette spennende prosjektet du holder på om som du viste så vidt av på snapchat tidligere i dag? Fy søren som jeg gleder meg!! Virker som det er akkurat det jeg trenger for tiden, og dette må jo bare bli kanon bra 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg