Vår i garderoben❤️ Se mine favoritter

Reklame | Nelly

Det er SÅ mye fint hos Nelly om dagen, og i dag har jeg valgt ut noen favoritter som jeg har lyst å dele med dere. Det er kjoler, skjørt, bluser, shorts topper og vesker. Jeg har så mye mer jeg har lyst å vise dere, men ett sted må man starte.

Det er forresten 20% på ABSOLUTT ALT hos Nelly i 48 timer. Du finner hele salget HER. 

Hvit topp med knytting / Rosa tyllskjørt / lyseblå kjole / tunika / Levis t-skjorte / hvit skjorte 

Grønt skjørt / Denim jakke / Hvite sko / Denim shorts / Hvit kjole med rosa blomster 

Strand veske / Gul kjole / hvit bikinitopp / Gul off-shouler kjole / Oransje bikinitopp / Gul maxikjole. 

Denim shorts / hvit kjole med knapper / Blondetopp / Hvit jumpsuit / Hvit topp 

Håper du fant noe du liker, alt her er på 20% salg og det varer kun i 48 timer, så er det noe du liker er det bare å slå til. Nå skal jeg løpe avgårde, jeg har nemlig tannlegetime ( oh nooo ) etterfulgt av Boocamp med gjengen min🧡 Hverdagsliv på godt og vondt der altså. hehe.

 

Smiiil, Maren 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg