Vær, vind og trenings-app

I dag måtte det være lyse, glade farger og sommerfølelse på bloggen – for været her på sørlandet er bare trist. Det blåser, og regner, man skulle virkelig ikke tro at vi har bikket juni. Nok om været, vi får ikke gjort noe med det dessverre. Det jeg kan gjøre noe med er stemningen på bloggen, så i dag velger jeg sommerbilder fra Frankrike☀️

I dag står det fotoshoot til appen på planen, og det blir så bra! Appen er så og si ferdig, men siste innspurt tar tid altså, og vi vil jo at den skal være best mulig før den slippes. Målet er i løpet av juni, så det er bare å jobbe på!

 

Jeg må få lov å si tusen takk for alle de nydelige kommentarene på forrige innlegg, hvor jeg delte litt om den tomme følelsen jeg kjente på når jeg kom hjem. Så mye fint dere delte tilbake, vit at det betyr enormt mye. Tusen tusen takk🧡

Nå må jeg løpe avgårde her, men først ha jeg lyst å høre litt fra dere, og hvordan dere har det. Hvordan har uken din behandlet seg så langt? Har du pen hyggelige planer for dagen, og resten av uken? 

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. For noen fine og sommerlige bilder ☀️ Hvor er den nydelige kjolen din fra? Ha en fortsatt flott dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg