Trenger du inspirasjon til sunn mat?

God onsdagsmorgen mine venner🧡 Den morgenen har jeg kost meg med å sette sammen en hel haug av mine egne matbilder, med mål om å skape et blogginnlegg som virkelig inspirerer deg til å teste nye, næringsrike, fargerike, smaksfulle og sunne retter. Her er det alt fra frokost og lunsj, til middag, snacks og mellommåltider.

Jeg håper dette innlegget får deg til å ha lyst å lage deg noe skikkelig godt i dag, som både smaker godt og gir kroppen din næringen den trenger.

 

Spør gjerne hvis det er noe av dette du ble litt ekstra nysgjerrig på, eller noe du ønsker oppskriften på. Det aller meste er laget hjemme, men noe er også fra ulike cafeer og spisesteder. Spør i vei, så skal jeg dele oppskrifter og tips så godt jeg bare kan🧡

Ha en herlig dag mine venner!

 

Smiiiil, Maren

 

 

7 kommentarer
    1. Tusen tusen takk for at du deler slike inspirerende, og ikke minst fine(!!) mat-bilder! Dette er, sammen med den nydelige utstrålingen og positive energien du har, en av hovedgrunnene til at jeg følger deg på sosiale medier <3 mer av dette takk!! du er i mine øye et supert og ikke minst sunt forbilde!

    2. Tusen tusen takk for at du deler slike inspirerende, og ikke minst fine(!!) mat-bilder! Dette er, sammen med den nydelige utstrålingen og positive energien du har, en av hovedgrunnene til at jeg følger deg på sosiale medier <3 mer av dette takk!! du er i mine øye et supert og ikke minst sunt forbilde!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg