Topp 15 brettspill til den perfekte spillkveld

Wow så fint det var å åpne kommentarfeltet, og bli møtt med så mye kjærlighet. Jeg får helt klump i halsen jeg❤️ For en fin gjeng dere er. Tusen tusen takk for nydelige ord, og fantastisk fine kommentarer. Jeg er virkelig heldig som har dere, og det er takket være dere jeg har lyst å fortsette – på tross av at flere legger ned.

Noe av årsaken til at bloggere velger å slutte er ubehagelige troll som lusker rundt og skaper kvalme i kommentarfeltet. Den kjipe gjengen har heldigvis sjeldent funnet veien hit, og det er nesten utelukkende bare hyggelig her på bloggen, og det er jo takket være dere. Så fra dypet av mitt hjerte, tusen tusen takk for alt dere er og alt dere gir❤️ Jeg gleder meg til flere år sammen!!

Nå må vi snakke om gårsdagen, for det var så fantastisk koselig!! Jeg samlet en gjeng hjemme hos meg, til spillkveld, godteri-bonanza og litt godt i glasset for dem som ønsket det. Vi var en god gjeng, og spillet vi endte opp med var “Vil du vedde?”

Det var ikke akkurat enkelt å komme frem til at det skulle bli det nye spillet, for makan til respons på en story på Instagram har jeg sjeldent sett. Det tok helt av, og det er så gøy å se at spill engasjerer så sterkt. Man må ikke glemme hvor gøy det er å samle gode venner eller familien rundt et ordentlig bra brettspill😍

Vi valgte altså Vil du vedde i går men jeg tekte jeg skulle ramse opp de 15 spillene som ble nevnt mest av mine følgere på Instagram.

Topp 15 brettspill:

❤️ Ryktet går

❤️ Hint

❤️ Stor i kjeften

❤️ Ticket to ride

❤️ Ligretto

❤️ Alias

❤️ Secret Hitler

❤️ Mesterenes Mester

❤️ Mexican train

❤️ Politisk ukorrekt

❤️ Settlers of catan

❤️ Sequence

❤️ Bohnanza

❤️ Splendor

❤️ Partners

Denne listen passer perfekt på sørlandet i dag, for her pøser regnet ned. Jeg tror sannelig det blir en ny spillkveld i kveld, med nytt påfyll i skålene og bare god stemning. Hurra for helg, og hurra for koselige inneaktiviteter når sommeren bestemmer seg for å ta en pause.

Har dere noen hyggelige planer for helgen? Del gjerne i kommentarfeltet❤️

 

Smiiil, Maren

 

 

6 kommentarer
    1. Hei Maren jeg spurte deg om råd til å balansere jobb med sosialt liv og opprettholde smittevernsregle i annet innlegg, men fikk ikke svar?

      1. Det går helt fint😊 Opprettholder god håndvask, og har med meg håndsprit i vesken alltid. Holder avstand og er nesten kun sammen med de samme få folkene. Er ikke i nærheten av mennesker som er i risikogruppe😊

    2. Takk for spilltips!! Herregud, hadde jo fått en slags kjærlighetssorg om du sluttet å blogge. Supert at du tenker å fortsette enda en stund til <3 Klem og god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg