To nye smoothier til deg

God morgen dere💗 Først og fremst, tusen takk for kommentarene på innlegget i går, dere er en nydelig gjeng. Vi har alle dager som jobber litt i mot oss, takk for at jeg kan dele det med dere. Jeg sender en klem til dere alle sammen💗

I dag har jeg to nye smoothie-oppskrifter til dere. Jeg tror og håper dere vil lille dem.

Lilla smoothie:

2 dl Blåbær

4 ss Vanilje yoghurt eller kesam

1 Banan

1-2 dl havremelk

2 ts acaipulver (kan sløyfes hvis du ikke har det tilgjengelig)

En scoop/ca 20g vaniljeprotein (kan sløyfes)

 

Topping: Chiafrø, Bær & gryn granola og valnøtter

Lys rosa smoothie:

2 dl frosne Bringebær

En god håndfull frossen mango

En god håndfull frossen Ananas

1 Banan

1-2 dl Mandelmelk

En scoop/ca 20g vaniljeprotein (kan sløyfes)

 

Topping: Eple & kanel granola, ferse blåbær, og bringebær

Jeg håper dere får en nydelig helg, og fyller den med noe skikkelig fint💗 Del gjerne helgeplanene dine i kommentarfeltet, det er alltid så koselig å se hva dere driver med😊

 

Smiiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Håper du får en fin dag. Jeg har tatt meg litt ferie nå, så ferien begynte i dag med en treningsøkt og så er det shopping. Må handle litt til jeg skal på ferie på søndag, så i morgen blir det pakking og så tenkte jeg å bake horn med ost og skinke til den lange flyturen. Klem

        1. Det blir deilig med ferie,ja, etter en kaos start på høsten. Vi reiser til arbiske emiratene;) Det blir spennende å oppleve noe helt annet og nytt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg