Teknisk trøbbel på hjemmebane

God morgen💗 Jeg har en stor stygg krangel på gang med internett her i huset, så hele gårsdagen ble skikkelig amputert. Til slutt måtte jeg kjøre hjem til mine foreldre for å låne deres nett slik at jeg fikk unna det som brant mest av jobb. Etter en hel ettermiddag på kjøkkenet hos dem, dro jeg hjem for å forsøke å fikse problemet. Etter 47 (!!) minutter sammenhengende i kø uten å få snakke med noen (med en helt grusomt ventemusikk som surret konstant) gav jeg til slutt opp, og måtte utsette all jobb som krevde internett. Jeg gikk å la meg i går, så ufattelig muggen og sur at dere vil ikke tro det. hehe.

Den følelsen har jeg dratt med meg litt i dag også, og jeg sitter her å surmuler litt enda. Nå skal jeg drikke en stor kopp kaffe, ta meg en løpetur med løpegjengen min, før en ny spennende dag i telefonkø venter. Internett funker faktisk nå, men det går så sent at det nærmest er umulig å jobbe. Åpning av en nettside tar mellom 1-3 minutter, bare å få åpnet siden, enda lenger for at innholdet på siden skal lastes ned. Alt av andre nedlastninger er umulig, og man kan bare glemme å jobbe i flere programmer samtidig.

Hjelpes, jeg har brukt et helt innlegg til å klage over internett🙈 Det var det siste jeg sa om den saken, beklager! Nå er det altså kaffe og løpings her i heimen, også går dagen i ett med to telefonmøter og et videomøte. I ettermiddag skal jeg avgårde og treffe noen venninner jeg ikke har sett siden lenge før Corona. Så det blir uten tvil en veldig koselig ettermiddag og kveld💗💗

I går fikk jeg booket en Oslotur også. Turen er kun jobb, men med meget begrensede plasser på flyet, ble det plutselig en ekstra dag i Oslo. Så nå gleder jeg meg til å få tid til å besøke noen av mine favoritt cafeer, og rekke å si hei til fine Oslo-venner. Ååår nå kjente jeg at humøret steg bare ved tanken på det. Jeg kan bli ordentlig oppgitt og sur, men hjelpes så fort det går å snu det tilbake til den blidfisen jeg vanligvis er😊😊😊

Nå venter en frisk løpetur med gjengen!! Vi snakkes senere venner, da lover jeg å ikke nevne noe som helst om kjipe tekniske utfordringer på hjemmebane😂🙈

 

Smiiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg