Takk for tålmodigheten

Jeg tror de aller fleste har fått med seg nå at jeg har en litt ny hverdag, med litt flere mennesker å ta hensyn til enn kun meg selv, og noen ganger løper tiden bare fra meg. Unnskyld🌸

Jeg ska skjerpe meg på oppdateringene her, jeg lover! Av en eller annen grunn har jeg tenkt at det er viktigere å holde Instagram oppdatert enn bloggen, men når jeg sjekket statistikken så ser jeg jo at dere er her💗 Dere titter innom, og venter på nytt blogginnlegg. For det vil jeg si tusen tusen takk🌸 Mange mener blogg er på vei ut, men jeg elsker bloggen min, og den måten man kan kommunisere på via blogg.

Så takk for at dere er her, og holder ut med meg mens jeg lærer meg den nye rollen med familie, ny jobb som online coach, egen trening, trening av andre og sosiale medier. Nå er sommerferien over, og jeg gleder meg til en spennende høst sammen💗

 

Ps: Jeg har vlogget de siste dagene, så en rykende fersk vide kommer snart på YouTube-kanalen! Sjekk ut mine siste vlogger HER 🌸

 

Smiiiil, Maren 

 

 

9 kommentarer
    1. Så koselig at du er tilbake her <3 Jeg synes selv blogg er mye viktigere enn instagram, så håper ikke du slutter helt her! Ha en fin helg <3

    2. Enig i at det er koseligere med blogg enn Instagram. Selv sjekker jeg sjeldent insta, men er ofte innom bloggen din🙂
      PS Hvor er hunden din?

    3. Fina! 😘 Hvilken størrelse har du i Bjørn Dæhlie t-skjortene? Synes de ser super freshe ut, og tenkte å bestille over nett. Bare hater hvis det er for trangt..
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg