“Ta vare på flokken”

God mandagsmorgen mine venner🧡 I dag har jeg lyst å starte uken med å dele noe skikkelig fint med dere. Denne helgen feiret vi min spreke, nydelige, kloke og omsorgsfulle mormor sin 90års dag. Min mormor er en skikkelig superwoman, og satt i sitt eget selskap og strålte om kapp med sola. Hun er kjapp i replikken, morsom og utrolig sjarmerende. Jeg er så uendelig stolt av å ha en så fin mormor. På menyen stod Havet festbord, og her ser dere en liten sniktitt på noen av rettene.

Under måltidet holdt jubilanten en liten tale, og ordene hennes har jeg lyst å dele med dere❤️ Det er spesielt å få fylle 90 år og være så sprek. Man skal ikke undervurdere de eldre, de har levd et langt liv, og sitter på så enormt mye livserfaring. Mormor var rørt når hun så utover festbordet som var fylt med barn, barnebarn, oldebarn, svigersønner og kjærester til barnebarn.

Mormor sa at det som varmet hennes hjerte var å se hvor gode vi alle var mot hverandre, og at hun ble så glad for å se hvor fint vi alle har det sammen. Det skal man ikke ta for gitt! Det viktigste av alt er å ta vare på flokken❤️ Hun bad oss om å fortsette å være så gode mot hverandre, og alltid ta vare på hverandre.

Bildene tatt av @travelbytamara (med mobilkamera – trenger ikke alltid være så fancy)

Ord til ettertanke, og til å leve etter synes jeg! Så i dag vil jeg dele det med dere. Ta vare på hverandre, vær god mot dem rundt deg, og ta godt vare på flokken din❤️

Har du en familie og trygge mennesker rundt deg, så har du vunnet i lotto – husk å ta vare på det, og vær takknemlig for flokken din❤️ Med det ønsker jeg deg en nydelig start på uken!

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Åhhh, så fiiint! <3 Og så sant! Nydelig! Sjömat er bare så godt altså, så aldeles nydelig ut!
      Klem til gode, fine deg! <3

    2. Så hyggelig ❤
      Familien/flokken er alt, men godt med ein san påminnelse. Nydelige ord. Utrulig kor masse tiden med familien og venner betyr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg