Ta vare på de gode menneskene

I går skrev jeg dette under et bilde på Instagram: “Vær bevisst på hvem du har rundt deg, når du føler deg på ditt aller beste”, og det fikk både meg, og flere av dere til å reflektere litt. Det siste året har jeg blitt mer og mer bevisst på hvem jeg har rundt meg, og hvordan de får meg til å føle meg. Jeg har ikke enormt mange venner, men de jeg har, vet jeg hadde stått på døren min på null komma niks hadde det vært behov. Jeg vet jeg kan ringe dem når som helst på døgnet, jeg kan være brutalt ærlig, jeg kan være sårbar, og helt meg selv. Jeg kjenner på en sterk kjærlighet, trygghet og støtte fra dem, og det går selvfølgelig begge veier. Det er ordentlig godt å kjenne på. Det handler ikke om hvor mange venner man har, så lenge de du har er gode🧡

Jeg har noen trofaste gode venner, som har vært der i årevis, også har det kommet noen nye til, som har blitt nære og gode på ganske kort tid. Andrea er en av dem🧡 Jeg setter så stor pris på å ha en så god venninne i “bransjen” som jeg kan dele erfaringer med, bli inspirert av, jobbe sammen og dele ting som få andre forstår (eller interesserer seg for, hehe).

Vi har jobbet litt sammen i det siste, og det er så gøy! Samboeren hennes Morten er min nye fotograf på mye at det jeg gjør, og da henger Andrea seg ofte på. Vi har blitt en fin trio. Morten kaller Andrea og meg for knoll og tott, og det synes jeg er så koselig! Det er få jeg koser meg så på Panda Panda-lunsj med som henne, det har blitt stamstedet vårt.🐼

Poenget med dette innlegget er i grunn å minne dere på å kjenne litt etter på hvem du er sammen med, når du føler deg på ditt aller beste. Alle relasjoner er viktige på sin måte🧡 Nye venner, gamle venner, familie, kjæreste, ektefelle, bekjente, treningskompisen din, og kolleger – ta vare på dem rundt deg, spesielt de som får deg til å ha det ordentlig bra🙏🏻🧡

 

Smiiiil, Maren 

 

1 kommentar
    1. SÅ enig! Man finner heldigvis ut med tiden hvem som er ekte venner og ikke! Haha, jeg digger at Morten kaller dere knoll og tott, da dere 2 er store favoritter hos meg! Så koslig! Klem! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg