Svar på spørsmålsrunde

Jeg kjørte i gang en ny liten runde med spørsmål på Instagram, også tenkte jeg at noen av spørsmålene er fine å ta her også, så ikke alt bare er kun på Instagram❤️

 

Hva liker du best med Magnus? 

At han er så utrolig snill, uten tvil den aller aller snilleste og mest omsorgsfulle personen jeg kjenner. Samtidig så sier han i mot meg stadig vekk, og gir seg ikke i en diskusjon – noe jeg er glad for, jeg hadde aldri taklet noen som ikke kunne gi meg litt motstand. hehe. Ellers så liker jeg at han er så sporty og alltid lyst å finne på tur, skikkelig tur-mann, og flink i alle typer aktiviteter. Han er sosial og glir naturlig rett inn med alle i min familie og venner. Han er morsom og så utrolig rar. Så synes jeg jo at han er den kjekkeste mannen som finnes❤️

Kan du dele litt om stilen i det nye huset?

Nå er jo huset i byggefasen enda, så det er en stund til vi innreder. men stilen vår der blir nok ganske typisk nordisk med mye jordfarger, sort kjøkken og kanskje en litt stram stil som mykes veldig opp av mye tepper, puter og gode farger som beige og bruntoner. Masse naturlig lys inn fra store vindusflater.

Jeg vet faktisk ikke helt enda, men jeg storkoser meg med å leke meg med moodboards og fargepaletter nesten daglig. Jeg lover å dele mye mer av dette underveis i prosessen😊

Stemmer det at Magnus har barn fra før? 

Ja det stemmer, han har to skjønne barn.

Blir det Treningsreise i 2021 med deg og Pia? 

JA det satser vi alt på☀️ Planen er i august/september. Mer info kommer – vi jobber med saken😍

Hva er ditt syn på homofili? 

Jeg tenker at alle skal få elske akkurat den de vil, og om det er en person av samme kjønn så er det kjempe fint❤️ Å elske er en menneskerett, og absolutt alle fortjener å kjenne på fullstendig og komplett trygghet rundt hvem de ønsker å være sammen med.

Drikker du alkohol? 

Ja jeg gjør det, men veldig sjeldent. Nå selvfølgelig av naturlige korona-årsaker, men sånn ellers også er det lite alkohol her i gården altså😊 Jeg koser meg veldig med et glass vin eller to med kjæresten eller gode venner, og ingenting er koseligere enn holmeturer med noe godt i glasset, eller rødvin på hytta eller foran peisen. men jeg har liksom vokst opp i en familie som veldig sjeldent drikker alkohol, så for meg så er det ikke naturlig at alkohol er en del av hverdagen😊

Hvordan går det med mageplagene dine? 

Jeg har en sensitiv mage, eller irritabel tarm om du vil. Det har jeg hatt siden jeg var veldig liten. Det er noe jeg må leve med, og jeg prøver å ta gode valg hver eneste dag for at det skal gå så bra som mulig. For eksempel så sørger jeg for å prøve å drikke tilstrekkelig med vann, få nok søvn, spise regelmessig og ta smarte valg når det gjelder matvarer. Jeg lykkes absolutt ikke hver dag, men generelt sett så er jeg veldig mye bedre nå enn for noen måneder tilbake.

Hva er det gøyeste du har gjort i det siste? 

Å det tror jeg må bli å gå på skøyter igjen. Det er mange år siden sist, og det var virkelig helt fantastisk gøy😊

Spiser du brød?

Ja hjelpes, det er en hovedingrediens i mitt kosthold. Spiser det til frokost, lunsj og kvelds gjerne. hehe. Så ja, absolutt!

Kan du dele litt treningsmusikk? 

Selvfølgelig!! Svettefest liten min ligger HER, og løpelisten min ligger HER 😊😊

 

Det var det jeg rakk nå folkens, men jeg skal snart kjøre på med en ny spørsmålsrunde ❤️  NYT helgen, så gleder jeg meg til å oppdatere dere igjen!!

 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg