Sunt, fargerikt og inspirerende

På søndag planla vi å ta lunsjen utenfor surfecampen, og valget falt på et sted som heter The Kip. Vel, det angret vi ikke et eneste sekund på. FOR en matopplevelse❤️ Heldigvis var kamera med, og dermed kan jeg dele godsakene med dere.

Jeg blir så inspirert av denne typen mat, og får så lyst å gjøre mer av dette hjemme. Flere små retter, som en slags tapas brunsj, med sunne godsaker.

   

Har dere sett noe så fristende og digg? Her har vi da altså en brunsj, med surdeigsbrød, humus laget på blant annet rødbeter, eggerøre, vegansk cashew “ost”, smoothie bowl, frukt, raw sjokolade brownie, grønnsaker, dipp og masse annet godt.

Vi bestilte også is-latte, laget på cashewnøtt-melk. Juicen er laget av pasjonsfrukt, ananas og papaya🧡

Jeg blir så inspirert av dette, og neste venninne-lunsj her hjemme, har jeg lyst å servere noe lignende. Små retter, med flere ulike smaker, servert på en fjøl og små skåler. Fy søren så delikat og fint🧡

Er du enig? 

 

Smiiil, Maren 

 

 

4 kommentarer
    1. Ja😃 Det er jo en super idé! Det vil jeg også prøve, og kanskje venninnene mine skal være med på både planlegging og laging🤗

    2. Utrolig fine og inspirerende bilder du har delt fra turen din – har fått enda mer lyst å dra til Sri Lanka 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg