Store ting på gang

Det kribler i magen, og hodet jobbet på spreng – døgnet rundt. Jeg er midt i en utrolig spennende prosess, og sammen med et fantastisk team holder vi på å skape noe noe jeg vet mange av dere vil bli helt i ekstase for. Dette har vært svært etterspurt – på alle mine kanaler.

Det er håpløst å si A og ikke B, men samtidig er det gøy å kunne dele at en stor, og sinnsykt kul greie er på gang, og det lages til og for dere❤️

 

Jeg løper ikke kun rundt i treningsklær om dagen, og det er litt nytt for meg. Jeg vet ikke helt om jeg trives i denne stilen, og kjenner at jeg er så mye mer komfortabel i treningstights og hoodie. hehe. Dette er ikke et typisk antrekk jeg ville blogget, men samtidig så har flere av dere spurt om litt hver hverdagsliv, hverdagsstil og litt mer oppdateringer fra interiøret i leiligheten min.

Jeg vil alltid gi dere det dere ønsker, så her kommer litt hverdagsstil, også holder jeg på å jobbe med et innlegg med litt interiør og “hjemme hos meg” blogg.

 

I skrivende stund sitter jeg hjemme å jobber, men snøen laver ned utenfor. Jeg har hatt en liten joggetur på mølla ( 30 minutter sammenhengende jogg på 9,5-10 km/t) her hjemme, og en frisk liten tur ute i snøen med Leo. Det blir et par timer jobb hjemme, før jeg har et møte i sentrum, etterfulgt av min faste gruppetime. Etter timen skal en god venninne og meg ha middag sammen hjemme hos meg❤️  Litt ekstra kos på en torsdag, og snikstart på helga!

Hvordan har DU det? Fortell meg litt om hverdagen din kjære deg. Har du hatt en fin start på året, eller føler du januar litt grå, kald og kjip?  Del i kommentarfeltet❤️

 

Smiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Så flotte bilder, du er lekker både i den type klær og treningstøy! Gleder meg til å følge med på deg i tiden fremover, gøy når man har spennende ting på gang 😀

      For min del skulle jeg kickstarte året, men det gikk ikke helt som planen. Mye sykdom, stryk på en eksamen, mye stress og lite søvn. Men når det skal sies elsker jeg inputsene jeg får av deg på sosiale medier i hverdagen, det er en boost av positivitet som faktisk hjelper meg å tenke mer positivt og “det ordner seg”-holdning.

      Fin dag til deg <3

    2. Så spennende 😀 Blir gøy å se hva det er!
      Jeg har det fint, har akkurat kommet fra nattevakt, er spl på sengepost på Ullevål sykehus, gleder meg til å sove og ha fri i helgen, da skal jeg stå på ski 🙂
      Jeg synes det er veldig fint å se hverdagsantrekk på bloggen, jeg liker stilen din, ikke for mye “dill”, akkurat slik jeg liker det selv 🙂

      1. Åå så godt med frihelg, nyt den!! Koselig å ha litt sykepleiere innom her❤️ så deilig med ski, skulle ønske jeg hadde skiene mine her i byen, men de står på hytta. Så koselig du liker stilen, jeg føler egentlig ikke jeg har noe stil. hehe så det var litt koselig å høre❤️ klem til deg

      1. de er fra Nelly! Nja, de er ikke spesielt gode dessverre. men de koster 299kr, så kanskje man ikke kan forvente de aller beste skoene til den prisen? men de funker for noen få timer❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg