Sommerlykke og Yoga festival

Heii der sol og perfekt sommervær. Plutselig var regn og grå skyer borte, og tidenes sommervær gjorde sitt comeback☀️ Så UTROLIG deilig. Siste dag vi hadde med så deilig vær som dette, var jeg ute på hytten til en god venninne. Vi koste oss så på brygga hennes med masse digg snacks, soling, bading, skravling, og lesing bøker og magasiner. En helt perfekt sommerdag!

I dag har jeg alt annet enn en alt dag på en brygge på planen, og selv om det er hyggelige ting jeg skal, så hadde jeg elsket å vært hele dagen på sjøen eller på en brygge. Jeg smiler av disse bildene, for en deilig sommerdag☀️🌊

 

I dag skal jeg innom min skjønne Mnica på B.Unique hudpleie og fikse vipper og bryn❤️ Etterpå er det rett på Yoga Recharge festival hos Spiregården. Det er en hel helg med yoga, fantastisk vegansk mat, masse musikk og fine folk. Jeg gleder meg til å innom å hilse på, og forhåpentligvis tatt litt fine bilder som jeg kan dele med dere.

Har noen av dere vært på en Yoga festival før?

I kveld får jeg besøk av en finfin gjeng her, og jeg gleder meg så til en hel kveld sammen med noen av favorittmenneskene mine. Det betyr at i løpet av denne magiske sommerdagen, må jeg få inn litt tid til å rydde og stelle i stand her. Jeg må også komme på noe å servere. Hmm, hva frister av mat på en varm sommerdag, som ikke tar så lang tid å lage? Kom gjerne med tips!!🧡

Nyt sommerdagen mine venner!!

 

Smiiil, Maren 

 

11 kommentarer
    1. Vet du, Maren? Du er et prakteksemplar på å virkelig nyyyte sommern! Samtidig som du står på å jobber som en helt og leverer varene her på bloggen+++ Altså…WOW! Du er bare så RÅ!!! Stooor klapp til deg, goding! <3
      Hva med å servere masse reker, salat, loff/grovt bröd, sitron og majones? Et tips til annen type majo/dressing: kesam med fersk dill, salt og pepper i! Mmmm, det er gått altså!!! Eller Gazpacho med focaccia? Stor klem til flotte deg! <3

      1. Jeg ble så uendelig glad av denne kommentaren, så god du er Beate❤️❤️ Tusen takk!! reker er en sikker vinner om sommeren, så fantastisk godt!!!

    2. En deilig pasta og kyllingsalat er alltid en sikker vinner! Forresten litt nyskjerrig på hvem han mystiske mannen du var på joggetur med i går var?☀️ Vi følgerne blir jo litt nysgjerrige på slikt🙈

    3. Hadde laget en kremet kylling-/pastasalat med rundstykker til eller lefseruller med laks, evnt begge deler. Enkelt å lage og ikke for tungt i magen💕

    4. Du nyter så fortjent og samtidig sommerens beste blogg!
      Hva med en kylling salat (evt med ferdig grillet kylling) med foccacia til? Eller kjøp med deg et sttttttort brett med sushi (men kan fort bli litt dyrt, men er godt i varmen).
      Kos deg masse masse masse. Klem

      1. Åå skjønneste Anja, tusen takk for fine ord❤️❤️ Yes det ble sushi. så enkelt og så godt!! Litt dyrt ja, men det skjer jo ikke akkurat hver dag, så da tok jeg meg råd til det❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg