Sommerens planer og ferieprat

God morgen dere☀️

Siste dagen i juni, og jeg forstår virkelig ikke hvor denne måneden ble av! Vi sitter fremdeles å klør oss litt i hode over hvor årets Norgesferie blir. Det er uten tvil i år, som i fjor, en stor del av befolkningen som ferierer i eget land, noe som er fantastisk, men det krever også litt planlegging hvis man ikke ønsker å stampe i kø på de samme stedene. Så nå prøver vi å tenke litt utenfor de aller mest kjente turene, også fordi da kan jeg tipse dere om steder dere kanskje ikke har sett før – og DET kjenner jeg at hadde vært veldig gøy 😍☀️

Det blir tur med bil, overnatting i telt og masse herlige toppturer. Naturen i fokus i 4-5 døgn. Vi har et par sterke kandidater på steder. Jeg gleder meg til å dele med dere og til å ta dere med på en ny Norgestur ☀️

I skrivende stund sitter jeg på gulvet i stua, drikker kaffe og ser ut på en litt grå himmel. Men det gjør ingenting, jeg vet at skylaget sprekker opp, og det blir strålende sol om et par timer – slik har det vært hele uka. Kjipt vær på morgenen, magisk utover dagen. Egentlig helt perfekt for alle oss som ikke har ferie enda, og som er på jobb på dagtid 😊😊

I dag har jeg min siste gruppetime på Spicheren treningssenter før jeg tar en hel måned fri derfra. Det føles helt vilt å ikke skulle ha mine faste bakke-intervaller, mix-intervaller, Bootcamp, Metcon, bedriftstimer +++, men samtidig kjenner jeg at det skal bli godt å ha en liten pause og tid til å fylle på med ny energi, inspirasjon, spillelister og overskudd 😍

Jeg tar ikke ferie fra Online trenings-kanalen min så der kjører jeg på med 4 økter pr uke, gjennom hele sommeren 💪🏼😅 VENT LITT, den har vi forresten ikke snakket om! Noe som er helt sykt, da det er min baby som jeg er så glad i og stolt av. Jeg nevnte det med to setninger i forrige blogg, men vi må ta noen få flere detaljer her.

Jeg burde jo få til et eget innlegg på det, men kjapt fortalt så har jeg startet en egen online treningskanal hvor jeg deler 4 nye treningsøkter hver eneste uke. Da er det ikke bare en økt/et program og kjør på, neida, det er veiledning fra A til Å, hele treningsøkten kjøres og det oppleves som at vi trener sammen. Det er akkurat som om du går på en gruppetime 😊💪🏼 Det har virkelig slått ann og nå er det en stor nydelig gjeng som trener med meg der inne.

Jeg legger ut økter med og uten utstyr, tabata, EMOM, AMRAP, Bootcamp, kettlebell, manualer, Styrke, HIIT, strikk, og selvfølgelig masse økter kun med egen kroppsvekt ++++ Det ligger nå over 45 ulike økter på kanalen min, og det fylles på med 4 nye hver uke. Det koster 299 i måneden og da trener jeg deg så ofte du bare vil 😄😄💪🏼😍 det er ingen bindingstid, så man er bare med så lenge man ønsker!!

Spør om dere lurer på noe rundt min online treningskanal, det er det gøyeste jeg vet å snakke om og jeg er alltid klar for å få flere nye med i den nydelige gjengen min❤️ Du kan se kanalen min HER.

Nå må jeg faktisk avslutte her og komme meg avgårde for å holde den siste timen på senteret før ferien. Så herlig det var å skravle litt igjen dere☀️ Ha en fantastisk siste dag i juni, så gleder jeg meg stort til å oppdatere dere igjen snart❤️

 

Smiiiiil, Maren 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg