Sommer på Sørlandet

Plutselig var sommeren i gang på sørlandet, og denne helgen har vært så magisk. Spesielt i går synes jeg var ekstra fin, for da fikk jeg kjenne å at selv om man jobber mye og kanskje ikke kan nyte sommerdagene fra tidlig morgen så går det ann å utnytte ettermiddager og kvelder. I går dro vi ut på sjøen klokken 17, og hadde en magisk kveld på havet.

Vi var en god gjeng på sjektetur, tøffet rundt i skjærgården, så på nydelige sommerhus, skravlet og koste oss. Vi endte opp på Grønningen fyr, helt ytterst i havgapet. Vindstille, sol og en helt vidunderlig kveld. I går følte jeg meg skikkelig skikkelig heldig som bor akkurat her, ingen plass i verden er vakrere enn den sørlandske skjærgården på sommerstid.

Nå er det jobbetid, men det går helt fint etter denne nydelig kvelden i går❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

1 kommentar
    1. Har du båt Maren? Kanskje du kunne laget innlegg om steder på Sørlandet man kan ta båttur til? Kan jeg også spørre deg hvordan du forholder det til smittevernsregler nå fortiden? Spesielt når du jobbe som sykepleier i tillegg , og er en del sosial utenom jobb?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg