Slik trener jeg Bootcamp

God onsdagskveld❤️

I dag kom jeg på at jeg kan jo dele noen av treningsvideoen mine på youtube også, sånn at dere som helst leser blogg og ikke er så mye intsgaram, eller kanskje ikke bruker det i det hele tatt, også har muligheten til å få med dere øktene. Så derfor løp jeg ned i salen når jeg var på jobb i dag, og kjørte gjennom øvelsene slik at jeg kunne filme dem til dere😅💦

Øvelsene er som følger:

  1. Hopp frem, down up, løp tilbake
  2. Mountain climber variant
  3. Bulgarsk utfall med vekt 
  4. Knestående én-arms press
  5. Spurt på stedet
  6. 1 1/2 goblet squat
  7. Pushups mot step
  8. Single arm snatch
  9. Bro + toe touch
  10. Drop squat på step 

Kjør 40 sek intensiv jobbing, 20 sek pause x 3-4 runder 💪🏼💦😅

Her kommer video av alle øvelsene:

 

 

LYKKE TIL sprekinger, og ha en super uke videre❤️

 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

5 kommentarer
    1. Åhhh du er så grom ❤️Tusen takk nå fikk jeg inspo til morgendagens økt. Digger deg du er rå🤩👏🔥på en herlig måte

    2. SÅ GØY! Nå ble jeg glad (og motivert til å teste økten, selv om den så ut som en heftig rakker!
      Tusen takk

    3. Jeg ble inspirert til å prøve denne, og stepen som ikke har blitt brukt på lenge fikk kjørt seg igjen! Intens og gøy økt 😊💦

      1. Så herlig 😄😄 gøy å høre!! Steppen er fantastisk, bruker den masse selv!! så genial til en haug av øvelser!
        fres: burpees over, pushups mot step, bulgarsk utfall, dype hopp, dips, sidesteg, drop squat, utfall med fremre ben på kasse osv osv 😄😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg