Skikkelig fredagsfølelse

Reklame | Annonselenker

Ååå i dag er jeg så glad, og har en skikkelig deilig helgefølelse❤️ Jeg har ikke så lyst å skrive så mye om dagen min, rett og slett fordi jeg vlogger i dag, og kamera er med meg hele dagen. I dag ble en veldig innholdsrik dag, og det er jo et stort pluss når man velger å lage video av dagen sin.

Det har gått litt i ett i hele dag, nå sitter jeg å jobber en times tid, før jeg skal avgårde på noe hyggelig. Alt om det i vloggen, som kommer ut i løpet av helgen😊😊

Sko HER / Jeans HER / Genser HER

Jeg ville bare stikke innom og ønske dere en fantastisk fredag, og en ordentlig god helg❤️❤️

 

Smiiiil, Maren

3 kommentarer
    1. God helg til deg også, fine Maren😍🙌🏻 Gleder meg til ny vlogg, synes det er så inspirerende å følge deg👏🏻🤩

    2. God helg Maren😊 Kjøpte foresten den gule kjolen fra Nakd som du viste på Instagram. Veldig fin, men hva bruker du under sånne kjoler så de ikke blottlegger hele trusa i vinden?😁

      1. hehe det jar jeg ikke tenkt på, den er ikke så sykt kort, så tror ikke hele blåser opp. men hmm, det er kanskje noe å tenke på. hehe. Jeg ville brukt en hipster under tror jeg😊😊 men jeg har bare brukt alt mitt vanlig undertøy under dem til nå, og der har gått helt fint. Har en av dem fra i fjor også, og brukte den masse uten å tenke på at det var et problem ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg