Så alt for mye å dele

Ååå jeg er nesten litt frustrert kjære dere!! Jeg er i paradis, jeg opplever nye ting hver eneste dag – flere ganger om dagen. Kamera går varmt, og jeg redigerer som en HELT!! Jeg har flere hundre bilder jeg vil vise dere, men med Sri Lanka nett som funker helt middels tar det evigheter å få det ut til dere. Jeg vil vise dere mer av Lapoint sin surfecamp, jeg vil vise dere Mosvold Villa, jeg vil vise dere mer av deilige Kabalana Beach, jeg vil vise dere alle de fine småbyene vi har vært i, jeg vil vise dere Mirissa. Jeg vil vise dere alle de deilige spisestedene vi har vært, jeg vil vise dere mer surf, solnedganger, palmer, sunne retter, brune ansikter og store smil. Alt kommer mine fine – det tar bare litt tid!!

I morgen skal jeg fortelle dere om dagen min i dag. de bildene er nemlig på vei inn på macen akkurat nå. Små hint: Vegansk is, og et lavbudsjett hotell som likevel er skikkelig luksus.

Jeg lovte dere litt mer bilder av luksuriøse og fantastiske Mosvold Villa, og her kommer de. FOR et sted! Hele stedet er som en oase av zen, hvilepuls, lave skuldre og vennlighet. Utsikten er u b e s k r  i v e l i g og hele stedet tok virkelig pusten fra meg. Det kuleste er at eieren er en mann fra Kristiansand. SÅ stas for en sørlending som meg. Jeg håper jeg klarer å formidle hvor deilig det var der gjennom bildene mine:

  

Det beste med alt, var at jeg ble frisk det døgnet vi var der, og kunne endelig spise skikkelig igjen. Så da ble det tidenes frokost med masse godt brød, egg, frisk frukt, pannekaker, kokosjuice, kaffe ++++. Etterfulgt av en enda bedre lunsj, som til ære for at jeg kunne spise, og beholde maten, ble en digg burger. For en fest❤️❤️

   

Som dere skjønner var dette et sykt artig døgn, og vi storkoste oss. Jeg har tatt så mange bilder at dere aner ikke, men nå måtte jeg begrense meg. I morgen skal jeg vise dere den veganske isen, og etter en liten prat med eieren fikk jeg vite litt om hvordan han lager det. Jeg deler selvfølgelig med dere❤️

Nå skal vi ut å spise med hele Lapoint gjengen her. Så utrolig koselig! I kveld skal vi på Cafe Ceylon , som jeg allerede har lagt ut litt bilder fra på Snap og instastory. Et veldig chill og koselig sted, i kjent Sri Lanka stil.

Håper der har det supert❤️ Snakkes snart igjen!!

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Ser sykt deilig ut! Får så lyst å reise når jeg ser dine bilder 🙂 kos deg videre!

      Et tips angående at det tar tid å laste opp bilder. Kanskje du kan begrense antallet litt? 🙂 Vet det er vanskelig når man er på ett fint sted, men føler ofte det blir veldig mange bilder av samme motiv eller for mye detaljer. F.eks. i dette innlegget hadde jeg ikke hatt med bildet av brødkurven og kun et bilde av hamburgeren. Man trenger ikke å se alle motiv i sin helhet + detaljer på de samme tingene 🙂

    2. Det ser helt fantastisk ut der! Har et spørsmål som ikke har så mye med innlegget å gjøre, og det er fordi jeg husker du har slitt med mageproblemer og lurer på om du har fått svar på hva det kan være? Jeg har nemlig fått noen anfall i det siste som hadde alle symptomer på at det var gallestein, men ultralyden viser at det ikke var noe galt. Har sterke smerter i øvre del av mage og er veldig kvalm og har kastet opp litt. Får det på kvelden og varer utover natten, kan det være noen matvarer jeg reagerer på? Skal til fastlege igjen å ta flere prøver og snakke om hva som skjer videre nå, men fint hvis du eller leserne dine har noen svar på dette 😬

    3. Syns kanskje du bør prøve litt mer av den lokale maten. Flott at du spiser mye god og sunn mat, men du er i et land med utrolig mye spennende mat og jeg synes du er for dårlig på å prøve dette og vise frem at man ikke trenger å spise vegansk is og burger når man har reist halve jorda rundt. Det er fint å prøve den lokale maten og de lokale er utrolig flinke og ikke minst stolte av maten sin!

      1. Hehe, kjære deg❤️ du følger virkelig ikke med!! Vi spiser 90% lokal mat, og 10% annet. Jeg tar gjerne konstruktive tilbakemeldinger, men når det er riv ruskende galt, så må jeg si noe. Hehe. Jeg har sjeldent med kamera på kveldstid, det blir bekmørkt klokken 19. så da funker ikke bilder. lunsj er ofte ganske lett, og gjerne smoothie osv. men middag er alltid lokal, og har postet på snap og IG-story av det nesten daglig. Jeg var matforgiftet i over 2 døgn, så da ble det litt begrenset 😉 Helt enig med deg, gøy å teste den lokale maten, og nyte alt det gode som finnes her!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg