Regn, søvn og Løvenes Konge

Er det lov å ta et stort hurra for verdens beste natt, med fantastiske 13 grader og pøsende regn? Hehe❤️ Jeg synes selvfølgelig det er deilig med sommer og sol, men jeg kan ikke huske sist jeg sov så godt som jeg har gjort i natt. Begge vinduene på soverommet åpne, regnet som pøser ned og lager verdens koseligste lyd, og en temperatur som gjorde at dynen måtte trekkes godt opp under haka. Mmmm, så deilig. Nå sitter jeg her å blomstrer med kaffekoppen min før klokken er 07, og alt er som det pleier. Så godt!

Nå har jeg hatt en natt med masse søvn, så nå synes jeg i grunn regnet kan stoppe, og sommeren kan komme tilbake. Kravstor sa du? hehe, jepp! I dag er det på med jeans og ullgenser, uvanlige saker på den siste dagen i juli.

Dagen i går forsvant til å sitte på rumpa og jobbe med appen – rett og slett. Jeg har begynt å innse at jeg har tatt meg litt vel mye sommerfri i sommer, og det gjør at overgangen inn mot høsten nå blir litt hardere enn den kunne blitt. Nå skal det sies at jeg har storkost meg hvert eneste sekund av fridagene, så det var absolutt verd det. Jeg må bare steppe up gamet litt nå, så blir det så bra så! Mange av dere spør om appen ( tusen takk for at dere bryr dere❤️) og den kommer!! Vi valgte å vente til høsten med å lansere den for å gjøre den best mulig, gi flere tid til å være prøvekaniner for den, og virkelig teste den før vi slipper babyen vår ut i verden. Så ja, work in progress.

Nå skal jeg sitte her å nyte regnet utenfor, iført morgenkåpe og med en stor havre-latte ved siden av meg. Etterpå blir det en tur til frisøren, etterfulgt av en tur på trening med storebror. Dette været her gjør at jeg får lyst å bruke kvelden til å se film eller dra på kino. Har noen av dere sett den nye løvenes konge? Verd å ta en tur på kino for å se? Jeg føler det er den typen film som fortjener stort lerret med kvalitetsbilde og god lyd.

Vi snakkes senere venner🧡 Ha en nydelig start på onsdagen!!

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg