Postkort fra magiske Loen

Jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å forklare de siste døgnene for dere. Jeg har ikke ord for å beskrive Loen, og alt vi opplever her. Jeg skal sette meg ned når jeg kommer hjem og dele alle tips jeg har. Pakke-tips, smarte løsninger vi har vært helt avhengige av på tur, tips til ting du må gjøre, smarte tips fra de lokale og masse masse mer.

Akkurat nå prioriterer jeg ikke å sitte inne på en data, når de mektige fjellene og den dype grønne fjorden bader i sol rett foran meg. Jeg må stå oppleve mer, så skal dere heller få ALT når jeg er hjemme igjen. Et par dager til å skal jeg ta igjen alt det tapte her på bloggen, og dele alt med dere. Enn så lenge får dere nyte et bildedryss fra det mest magiske stedet jeg noen sinne har opplevd:

Masse mer bilder, tips og inspirasjon til denne typen tur kommer, men nå roper naturen på meg! Ut på tur❤️ Vi snakkes snart igjen mine venner. Jeg gleder meg så til å oppdatere dere😍

 

 

Smiiiil, Maren

 

1 kommentar
    1. Elsker å følge deg på denne turen. Virkelig fantastisk flott. Mannen og jeg drar til Stryn på søndag og blir i 4 dager, håper det blir noen tips fra deg til det altså, for dette er virkelig inspirasjon.
      Kos dere siste rest av turen, vakre du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg