Oppskrift: Mine favoritt vafler

Disse deilige vaflene hadde jeg til frokost her om dagen, og etter en liten meningsmåling på Instagram viste det seg at hele 98% ønsket seg oppskriften. Det skal dere selvfølgelig få❤️

Du trenger:

  • 50g havremel
  • 20g proteinpulver (anbefaler nøytral eller vaniljesmak) 
  • 50g mager vaniljekesam
  • 1 egg
  • 1/2 ts bakepulver 
  • 2 ts sukrinmelis / Sukrin (eller annen søtning)
  • 1/2 ts kardemomme & 1/2 ts kanel 

Slik gjør du:

Tilsett vann etter ønsket tykkelse, og visp sammen alle ingrediensene til en jevn røre. La røren svelle i 10 minutter, stek vafler i vaffeljern. Topp med hva enn du ønsker. Jeg brukte banan, bringebør, sirup vanilje kesam og kanel. Så nydelig kombo❤️

Håper du har en nydelig lørdagskveld og nyter helgen fullt ut. Denne helgen er litt jobbehelg for min del, men det snikes inn masse kos innimellom😊 Det var meldt skikkelig kjipt vær på sørlandet, men det endret seg plutselig og været har blitt så mye bedre enn meldt. Det er så herlig, så da er det bare å nyte sommerværet og være så mye som mulig utendørs.

Vi snakkes i morgen fininger. Nå er det serier, smågodt og sofakroken her❤️

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Kan det benyttes vanlig kesam hvis man bruker proteinpulver i vaniljesmak? Ønsker deg en nydelig dag💛

    2. Jeg går på strongbody nå, har du lov til å si hvor manhe kcal denne oppskriften inneholder? Eller må jeg sjekke opp mer coatchen min?

      1. Jeg aner ikke kalorimengden her😊 teller ikke kalorier selv. Men du må jo bare regne på det selv hvis du vil, ingrediensene står jo oppført 😊
        Hør med coachen din du 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg