Nytt treningsprogram og ny motivasjon

Heiii venner❤️ I dag har jeg satt sammen en ny treningsplan til meg selv, og det er SÅ gøy. Jeg har tenkt på meg selv som min egen kunde i strongbody, og brukt alle verktøyene jeg har for å lage en optimal plan for meg selv. Fy søren så gøy. Den er ikke helt klar enda, men jeg koser meg i prosessen med å sette opp økter med skikkelig utstyr igjen.

Det tar nok over helgen før den er helt ferdig, dette fordi jeg må prioritere kundene mine først, og nå er det så mange som vil ha program klart til sentrene åpner igjen. Kundene mine går selvfølgelig alltid først, men jeg skal også klare å få ferdig min egen plan før mandag💪🏼😍

Jeg har ikke trent styrke med tunge vekter på ovr 3 måneder, og jeg er forberedt på noen uker med brutal stølhet og sliten skrott. Jeg starter veldig rolig, og bygger det gradvis opp igjen. Det er virkelig min anbefaling til alle som har hatt like lang corona-pause fra styrketrening som meg, vær så snill å ta det litt rolig i starten! Bruk litt tid på å la kroppen bli vant til tunge vekter igjen, og ikke kjør rett på med de samme vektene som før treningssenteret stengte. Det vil lønne seg på lang sikt å ikke bare kjøre på, det er så fort å få en skade og det er det kjedeligste som kan skje nå! Så tren smart når sentrene nå åpner igjen🙏🏻😊

Jeg vil gjerne dele litt av min trening med dere, når planen er klar. Det blir selvfølgelig disse faste maren-øktene med mye burpees og høy puls, men det vil også bli endel litt mer tradisjonelle styrkeøkter, med fokus på teknikk og progresjon. Jeg gleder meg til å ta dere med på den reisen.

Nå skal jeg løpe avgårde til et møte på Spicheren treningssenter, hvor vi endelig skal få vite hvordan gjenåpningen blir, hva retningslinjene er og hvordan vi som ansatte skal gjøre jobben vår best mulig, under disse omstendighetene. jeg gleder meg så at det kribler i hele kroppen – endelig får jeg jobben min tilbake 👏🏻👏🏻😊😊

 

Ha en nyyydelig torsdag videre mine venner🌸

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Gleder meg til å følge med🤗 Selv har jeg virkelig gledet meg til mandag og det ble en liten nedtur da jeg fikk vite at jeg skal operere om en uke og blir borte en to ukers tid til. Jeg vet dette er lite i den store sammenhengen, men når jeg har lengtet etter tunge vekter i 3 måneder nå ble det litt mentalt tøft. Men jeg får bare skru om hodet og nyte neste uke og tenke at to uker etter det igjen : da er jeg i gang igjen😄💪🏻 Ønsker deg en nydelig torsdag og super helg!💛

    2. Gleder meg til å følge med🤗 Selv har jeg virkelig gledet meg til mandag og det ble en liten nedtur da jeg fikk vite at jeg skal operere om en uke og blir borte en to ukers tid til. Jeg vet dette er lite i den store sammenhengen,Godt jobba. Jeg vil komme tilbake for å lese mer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg