Ny oppdatering på huset

Da var det på tide med en oppdatering på huset igjen. Vi var der en tur i helgen, og det var bare helt fantastisk gøy, for nå har det virkelig skjedd ting. Alle tre etasjene er oppe, rominndelingen er gjort og man kan virkelig se hvordan dett huset blir når det er helt ferdig. Fy søren så stas dette er🧡

Jeg fik knipset litt bilder, men det er jo ikke så lett å se. La oss ta et par stikkord om huset:

☀️ Enebolig i rekke

☀️ 3 etasjer

☀️ Bad med dusj i hver etasje

☀️ 4 soverom

☀️ 2 stuer

☀️ 3 verandaer (to verandaer, og et uteområde med platting bak huset)

☀️ Eget vaskerom

☀️ Sol hele dagen, og ingen hus foran huset. Utsikt til natur.

☀️ Masse luft, høyt under taket og mye naturlig lys med store vinduer.

 

Vi var som sagt på tomta i helgen og da kom min storebror og kona med barna for å se. De hadde kledd seg i jakkene de fikk som tullegaver av Magnus og meg til jul 😂 og hadde med seg kaffe i porselen fra samme bruktsjappe jakkene kom fra. Så utrolig gøy😊

Jeg elsker denne prosessen her, men man blir jo helt surrete i hode til tider. Det er så vanskelig å velge!! Det er masse valg som må tas, og jeg går rundt i konstant “bad-utebelysning-kjøkken-spotter-stikkkontakt” type modus.

Jeg gleder meg til å oppdatere dere mer etterhvert, nå begynner jo snart de gøye tingene. Slik som farger, belysning inne, gulvtyper og interiør👏🏻👏🏻👏🏻

Ha en fantastisk tirsdag mine fine, nå skal jeg ut å trene to spreke grupper utendørs i sola! Det gledes☀️

 

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Åå, dette blir så spennende å følge med på! ELSKER virkelig å følge deg (har ikke instagram – så suger til med alt du publiserer her, youtube og snap). Det smitter over når hele deg gløder – men det er også fint å se at du også har dager som ikke er fullt så gode. <3

      Et kanskje litt "random" spørsmål – jeg har lett etter de små, runde glasslysene du har i leiligheten din. Det ser ut som det er gass? Kan jeg spørre hvor de er fra? Nå har jeg prøvd å google alle slags varianter, men finner ikke..

      God helg

      1. Åå skjønne du ❤️❤️❤️ tusen tusen takk😊
        Ja de er kjøp på en butikk som heter Hansen & co. de har nettbutikk og en stor Instagram konto 😄

    2. Jakkene var så som så men jeg liker brillene til “kona” – vet du hvilken type det er ?
      ps. beklager lite fokus på huset 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg