Mine topp 10 treningstights

Reklame | Annonselenker

Er det en ting jeg får mye spørsmål om, så er det treningstights. Jeg har derfor satt sammen med liste over mine aller beste tights. Nå er det jo slik at ulike tights passer til ulike ting. Jeg har en type tights jeg bruker til styrke, Bootcamp, gruppetimer, og fritid, også har jeg en annen type tights jeg bruker til løping (inne og ute), ellipse, roing og spinning. På spinning og sykling bruker jeg som oftest tights med polstring i stumpen.

Når det gjelder løpetights, så skal jeg være så ærlig å fortelle dere at jeg faktisk ofte bruker samme tightsen som jeg trener styrke med, men jeg har et par favoritter som er spesielt gode på løp. Jeg har én favoritt fra merke som heter Fibra, du finner den HER. Ellers Iiker jeg godt Skins, 2xu og Nike.

Jeg bruker desidert mest av den typen tights som er til fritid, styrke og gruppetimer, så det blir hovedfokuset mitt i dag🧡

HER & HER 

HER & HER 

HER & HER 

HER & HER 

HER & HER

Det er ikke så mye spenstige farger, men det er rett og slett fordi jeg i 9 av 10 tilfeller bruker sorte eller mørke tights. Jeg liker godt litt detaljer på dem, men ikke for mye, og kun på de rette stedene. hehe. Tights er en liten vitenskap, og jeg vet så veldig godt hva jeg liker, og ikke liker.

For utenom disse som er vist her så ELSKER jeg Lululemon tightsene, men de selges dessverre lite av i Norge. The Juice i Oslo har dem, og Emijoly yogastudio her i Kristiasand selger dem.

Håper dette innlegget var hjelpsomt i den store tights-jungelen der ute! Del gjerne dine favoritt-tights med meg i kommentarfeltet🧡🧡

 

Smiiil, Maren 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Nydelig! Jeg har lagt min elsk på famme sine tights. Det er de beste tightsene jeg har prøvd til dags dato. Også til løping likte jeg veldig godt CW-X (mye bedre enn 2xu som var en favoritt tidligere).

      1. Ja de famme tightsene har jeg hørt mye bra om!! men ikke fått testet selv enda, må sjekke dem ut❤️❤️ Hmm CW-X var nytt for meg, det må undersøkes! Takk for gode tips Kristin❤️

    2. Jeg eeelsker tightsene til We Are Fit! Har tidligere vært kun Nike fan på tights, men nå synes jeg faktisk We are fit sine er bedre. Litt mer shiny stoff, litt strammere stoff, like høye og fine i livet som Nike-favoritten og enkle i designet!

    3. Hei skjønneste!❤️ Min favoritt er We are fit!!! Kjøpte 1 helt sort først! Ble heeeelt frelst! Kjøpte 3 til, haha! Sånn blir det når man blir frelst! Da vil jeg kun ha de liksom! De er amazing! Sitter såååå bra på, sklir ikke ned, høy i livet og relativt lange! Hærlig, hærlig! Vil med det samme si at jeg virkelig digger deg Maren!❤️For meg har du en blogg med alt jeg vil se og lese! Sååå god du er altså! Ha en fin helg fine deg! Stor klem❤️

    4. Hei! Super guide! Vet du navnet på noen av Nike-favorittene dine? Gjerne noe som likner på reebok lux! 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg