Mine interiørfavoritter

Reklame | Annonselenker

I dag hadde jeg planer om en lang tur i skogen med Leo, men regnet pøser ned over sørlandet, så da ble jeg sittende inne å se på interiør i stede. Hjelpes så mye gøy jeg har funnet! Jeg er helt forelsket i glass, gull og velur. Jeg trenger nye lamper i leiligheten, noe dette innlegget er veldig preget av.

Jeg elsker at leiligheten min lukter godt, så duftpinner og duftlys er alltid et must. Fine håndkle på badet, krukker og lyslykter. Sist men ikke minst, to puffer. Jeg har en gigantisk sofa i leiligheten, og jeg liker litt med tanken på å bytte den ut med en mindre sofa og puff. Jeg blir så inspirert av dette her, og får lyst å endre alt med en gang🧡 Det har jeg selvfølgelig ikke råd til, men det er jo lov å drømme litt.

Lampe / stol / Lampe / Lampe / håndkle / sengebord / sengegavl 

Lampe / Duftlys / Krukke / Duftpinner / Lampe / Bord / Stålampe

Lyslykt / Puff grønn / Gul lyslykt / Gul velur stol / bord / Puff gul / Speil 

Lampe / Håndkle / Lamper / Gull lampe / Rundt speil / Duftelys / Vase

Dirty Linen Sengetøy / stol / morgenkåpe / Gulvteppe / Oransje puff / Beige puff / Dørmatte 

 

Jeg er helt forelsket jeg, har dere sett så mye fint? Interiør er så gøy, og jeg ble så glad når det ble etterspurt litt mer interiør på bloggen. Jeg gleder meg til en høst med litt varmere toner i leiligheten. Det skal ikke så mye til for å endre ganske mye av uttrykket. Litt nye puter, et pledd, nye lyslykter og kanskje en ny lampe. Plutselig føles det som om hele leiligheten er ny🧡

 

Smiiil, Maren 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg