Min type jentekveld

I går hadde vi den koseligste jentekvelden hjemme hos meg. Jeg elsker å stelle i stand til sånne kvelder, og ender alltid opp med for mye. Noe som selvfølgelig også skjedde i går. Hvem skulle tro at alt dette kun var til to personer😅

Taco er en vinner, alltid og uansett. I går lagde vi den ganske basic, men den ble skikkelig god likevel, men om den ikke inneholdt noen fancy overraskelser. Vi brukte vanlige potetlomper til, og det var super godt. De er litt små, men da er det bare å lage mange! Osten glemte jeg når jeg tok bildene først, men den kom raskt på bordet etterpå. Mmmm🧡

Etter denne digge tacoen, var det endelig klart for tidenes snacks-bord, med NYT-is, masse digg frukt, popcorn, barebells, grønnsaker og dipp. Noen kvelder er det candyking for alle penga, og andre kvelder er det litt mer sunnifisert, slik som er. Ja takk  til begge deler🧡

Dette innlegget inneholder ingen sponsede produkter. Jeg kjøpte både isen og barebells sjokoladene selv på butikken – men jeg ønsker likevel å opplyse dere om at jeg har et samarbeid med dem. Alltid best å være på den sikre siden, så ingen føler jeg driver med skjult reklame! Jeg tror det er ganske klart at dette er to ting jeg liker skikkelig godt, når jeg går å kjøper dem svært ofte!

Hva synes du om menyen her? Noe du kunne like, eller ville du valgt noe helt annet? Det er alltid gøy å høre hva dere liker🧡

 

Smiiil, Maren 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg