Min lille oase

Jeg har funnet meg et nytt lite favorittsted for å sitte å jobbe, og det er så idyllisk. I går hadde vi en liten workshop med appen der, og med så fine omgivelser, god mat og deilig drikke, følte jeg det ble en ekstra bra arbeids-økt. Dette er faktisk et drivhus, som er innredet med bord, stoler og sofa, som en forlengelse av Spiren Cafe.

På menyen i går stod det økologisk sjokolade, acai bowl, Chia pudding, vegansk hjemmelaget granula, og tropisk smoothie. Sunt, godt og utrolig delikat🧡

Dagen i dag har bare løpt fra meg, og jeg fikk ikke oppdatert dere før nå! De dagene det blir litt sen oppdatering på bloggen, så er som regel alltid story på Instagram, og Snapchat oppdatert. Jeg heter marenerdvik overalt, så det er ganske enkelt å finne meg🧡

I morgen skal jeg avgårde på en litt spennende greie, som jeg bruker kvelden til å forberede meg på. I tillegg skal jeg til dyrlegen med Leo (igjen), ha en PT time, og i to ulike møter. Hei hvor det går, men det er jo utelukkende positivt! Det verste som kan skje i mitt yrke er at det blir stille og for lite å gjøre. Så jeg klager aldri på at det er hektisk – hektisk er BRA!!

 

Nå skal jeg gjøre de siste forberedelsene her, ta kveldensturen med Leo og legge meg. Målet er å være i seng før klokken 22.30. De dagene jeg klarer det føler jeg alltid at jeg funker så mye bedre! Det er helt vilt hvor mye det har å si med nok søvn.

Hvordan er du i forhold til søvn? Er du nøye på hvor mange timer søvn du får, og blir du påvirket av for lite søvn?

 

Smiiil, Maren 

 

2 kommentarer
      1. Acai Smoothien og chiapuddingen er egentlig én rett men jeg ba om å få dem separat. hehe. Den heter Tower of power, og koster 119kr. Den kommer i et høyt glass, på samme måte som den oransje smoothien. Smothien heter tropical twist, og koster 69kr 🧡❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg