Maren tester: Dermapen

Reklame | Sponset behandling

 

I dag har jeg vært å testet noe nytt og veldig spennende. Jeg gleder meg til å dele det med dere!

Jeg har de siste årene blitt mer bevisst på huden min, og har et lærerikt og godt samarbeid med flinkeste Monica som driver B.Unique hudpleie. Hun holder på til på Huset i Markens, og på Huset er det så mange dyktige folk, samlet under ett tak. ( Flinke Torunn som jeg steller neglene hos, holder også til på samme stedet) Monica har hjulpet meg med å finne den rette hudpleien, og det var hun som introduserte meg for det danske merket Amazing Space, som jeg har vært fast tilhenger av det siste året. Det er også Monica som fikser brynene mine. Hun er helt fantastisk🧡

Den siste tiden har jeg slitt litt med grå, trøtt og sliten hud, med porer som blir større og større. God hudpleie har hjulpet meg masse, men jeg følte likevel ikke jeg kom helt i mål. Her dro jeg da nytten av å ha hudpleier som holder til på et hus, stappet fullt av dyktige folk.

Jeg kom i snakk med Cathrine Schjøtt, og fikk vite at hun driver med Dermapen, som jeg har hørt så mye bra om. Jeg booket tid for å teste dette, og i dag var altså timen min. Bildene i dette innlegget er tatt nettopp nå, ca 3 timer etter behandlingen min. Jeg er hoven og litt rød enda, og selv om det sitter litt langt inne å dele slike helt naturlige, og totalt usminkede bilder, så tenker jeg at det får jeg faktisk bare stå i. Så her er jeg, helt usminket, og rett etter min første Dermapen behandling.

Hva er dermapen:

Dermapen er en hudbehandling som skal forbedre den generelle hudtilstanden. Alle jeg har snakket med har merket stor forskjell allerede etter den første behandlingen. Dermapen er en avansert form for microneedling. Apparatet som benyttes har flere syltynne nåler som stikkes ned i huden og skaper massevis av bittesmå hull, som stimulerer huden til å regenerere og reparere seg selv. Den naturlige produksjonen av kollagen i huden blir stimulert.

Det blir som en super-effektiv hudpleiebehandling, som kan behandle alt fra aknearr, store porer, grå/gusten hud, og rynker/linjer.

Jeg er så heldig at jeg har et samarbeid med Huset i Markens, og flere av de flinke jentene der. Jeg må på ingen måter skrive et helt blogginnlegg om denne ene behandlingen, men jeg valgte likevel å gjøre det. Rett og slett fordi jeg føler at det er flere av behandlingene man kan gjøre, som har ufortjent dårlig rykte. Det har plutselig har blitt litt tabu å snakke om hudbehandlinger, fordi det er så mye man KAN gjøre på samme stedet, som er litt uglesett.

Dermapen er ikke et kosmetisk inngrep, det er ikke fillers eller botox, det er rett og slett bare et boost til huden din, for å øke sirkulasjonen og produksjonen av ditt naturlige kollagen i huden.

Jeg er snart 29 år, jeg trener jevnlig, spiser variert og sunt, og forsøker å få nok søvn. Alle disse tiltakene gjør jeg i hverdagen for at kroppen min skal fungere optimalt. For min del er en frisk, sunn, og glødende hud en viktig del av det å føle seg bra. Så nå prøver jeg å ta litt bedre vare på huden, med gode produkter, og behandlinger som jeg kjenner fungerer godt for meg. Jeg kan allerede se at huden min er glattere og jevnere!  Gløden vet jeg ikke med enda, vi får se når rødheten er helt borte, men det føles bare så utrolig bra🧡

Har du hørt om Dermapen før? Har du noen erfaringer med det selv?

 

Smiiil, Maren

 

3 kommentarer
    1. Jeg er avhengig av dermapen! Prøvd ALT som fins av behandlinger for akne og aldrende hud. Var veleldig skeptisk fordi jeg følte nåler var som «botox» men dette er jo helt naturlig og bare for å fornye huden. Best resultat vil du se etter en uke ca når huden har helet 💜 m

      1. Man får resultat etter én gang, men det anbefales å ta et par til. Jeg skal ta en til i januar. Ja, eller smerte er jo så individuelt, men jeg synes det var litt vondt ja. Men det gikk greit, jeg gruer meg overhode ikke til å gjøre det igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg