Mandag, jul og helgekos

Heii dere❤️

I dag fikk jeg bare lyst å stikke innom dere, egentlig bare for å si hei og høre hvordan dere har det? 😊

Her er det en hektisk ukestart, så jeg oppdaterer dere som en liten timeout og positivt pusterom fra mandags-kaoset. Helgen er hyggeligere å snakke om enn den hektiske mandagen, en startet nemlig med morgenlevering på døren grytidlig fredag morgen. Så stas å starte dagen med denne magiske leveringen her:

Resten av helgen var fylt med bare kos, kvalitetstid og hygge. Magnus meg og meg hadde oss en bytur med cafebesøk og litt shopping. Jeg har begynt å tenke litt jul, både interiørmessig hjemme, men også julegaver.

Vi kom frem til at det er jo egentlig bare til å sette i gang med julehygge, for vipps er det januar også er alt over. Så i helgen handlet jeg inn litt ny julepynt, og har begynt å pynte litt hjemme. Gleder meg til å dele mer med dere😊

Helgen vår var så fin, og gikk så alt for fort. Vipps var man tilbake på kontoret med masse å gjøre og mandags-stress over hele linja. I tillegg er formen litt på vei tilbake mot forkjølelse og det kjenner jeg at er HELT uaktuelt. Nå er jeg akkurat kvitt det, og tilbake i skikkelig trening, så dette har jeg ikke tid til!!

Nå må jeg høre fra dere, hvordan går det? har helgen vært fin? Er du frisk og rask, eller har forkjølelsen fått grabbet tak i deg også? Del med meg i kommentarfeltet❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg