Løp med Maren #35

Tenk at dette allerede er nummer 35 i rekken av uker med intervaller, så gøy!! I dag har jeg en miks-intervall på lur til dere som jeg synes er skikkelig digg. Håper dere liker den😊😊 Det er en blanding av korte og lengre intervaller. Vi starter med de lange, også litt korte, innom de lange, og avslutter med kort.

Her kommer økta: 

  • Varm godt opp i 10 minutter med rask gange og lett jogg
  • 3 minutter intervall
  • 1 minutt pause
  • 30 sek spurt x 10 med 30 sek puse mellom hver
  • 3 minutters intervall
  • 1 minutt pause
  • 30 sek spurt x 10 med 30 sek puse mellom hver
  • Nedtrapping 5-10 minutter

Dette er altså en miks av 3 minuttere og 30 sekundere. Jeg synes den var digg, så jeg håper dere tester den, og forhåpentligvis liker den like godt som meg😊

Husk at når du får hele 30 sek pause på 30 sekunders dragene, så forventes det litt tempo 💪🏼 LYKKE TIL ❤️

 

 

Smiiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. For en god timing! På vei til ukens siste økt og nå fikk jeg økta servert rett i fanget 👏🏼 Ha en nydelig søndag vakre 🥰

    2. Løp denne tidligere i dag! 😅 Det var en skikkelig digg svettefest! Takk for økter du deler på bloggen din, det gir meg ny inspirasjon til å variere og ikke bare løpe 4×4 eller 45/15 sek o.l. hele tiden. 👌😁

    3. Takk for super økt, den skal testes i morgen tidlig, da denne uken har hvert dritt når det kommer til trening🙈 liker også den siste snerten av «strenghet» på slutten der, ellers hadde jeg stått på samme tempo🙈😂
      Ha en fin kveld og god ny uke i morgen😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg