Løp med Maren #21

Som hver søndag de siste 20 ukene, så kommer det også denne søndagen en ny løpeøkt til dere. Det er ikke alltid så lett å finne opp kruttet på nytt til dere, så denne gangen har jeg spurt min løpe-kompis Morten Dalhaug om han hadde en økt han ville dele med dere. Det ville han, og jeg liker så godt økten har valgte å dele med dere:

  • Varm godt opp i 10-15 minutter
  • 3 min løp
  • 1 min pause
  • 2 min løp (øk 0,5 km i hastighet)
  • 1 min pause
  • 1 min løp (øk 0,5 km i hastighet)
  • 1 min pause

Dette er én bolk. Kjør 3 eller 4 av disse bolkene. Øk alltid med 0,5 km/t, til du ikke klarer å øke mer.

Trapp ned i 5-10 minutter, og tøy lett ut.

Kort sagt ser økten slik ut: 3-2-1 min løp med 1 min pause mellom hver drag, økt 0,5 km/t pr drag = 1 bolk. kjør 3 eller 4 bolker.

 

Lykke til med løpingen sprekinger, og riktig god søndag❤️

 

Smiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg