Løp med Maren #20

Heii venner❤️ I dag er det søndag, og da er det klart at dere må få litt ny intervall-inspirasjon til den kommende uken. I dag er en skikkelig miks av intervaller som starter langt og avsluttes helt kort. Jeg håper dere vil like økten:

Her kommer økten:

  • Varm godt opp i 10-15 minutter. Rask gange og jogg
  • 8 minutter løp
  • 4 min pause
  • 7 minutter løp
  • 3,5 min pause
  • 6 minutter løp
  • 3 min pause
  • 5 minutter løp
  • 2,5 min pause
  • 4 minutter løp
  • 2 min pause
  • 3 minutter pause
  • 1,5 min pause 
  • 2 minutter løp
  • 1 min pause
  • 1 minutt løp
  • 30 sek pause
  • 30 sek løp
  • 15 sek pause 
  • Nedtrapping 10 minutter gange. Etterfulgt av en lett uttøying. 

Kort sagt ser økten slik ut: 8-7-6-5-4-3-2-1-30sek med pause halvparten av tiden.

 

LYKKE TIL SPREKINGER💦

 

Smiiiil, Maren 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg