Løp med Maren #13

Ny søndag, og det betyr selvfølgelig ny intervall til dere. Denne her lagde jeg i går, bare litt spontant, og jeg har faktisk ikke fått testet den selv. Jeg synes den ser helt rå ut, og kjenner jeg gleder meg skikkelig til å teste den ut. Noen som blir med?

Her kommer økten:

  • Varm godt opp i 10-15 minutter. Lett jogg og et par tempo-drag
  • 2 min løp / 1 min pause x 2 
  • 1 minutt pause
  • 1,5 min løp / 30 sek pause x 4 
  • 1 minutt pause
  • 1 min løp / 20 sek pause x 6 
  • 1 minutt pause
  • 30 sek løp / 15 sek pause x 8
  • 1 minutt pause 
  • 20 sek løp / 10 sek pause x 10
  • Nedtrapping i ca 10 minutter. Rolig jogg / gange. Lett uttøying.

Lykke til sprekinger!! Jeg planlegger å teste denne selv i morgen, så det er veldig gøy hvis flere vil teste med meg😅💪🏼💦

 

Smiiil, Maren

 

2 kommentarer
    1. Hei, Maren! Ser ut som en bra økt! Gleder meg til å teste! Vet du om alle intervallene og pausene kan legges inn i Smartwod (timer-appen) på samme tid, slik at hele økten blir styrt av timeren, eller må nytt intervall legges inn i hver pause?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg