Late dager i stilongsen

God morgen fra sofakroken💙 Jeg håper du har hatt en deilig jul, og nyter romjulen fullt ut. Jeg holder på å pakke, og om et par timer kjører vi opp på hytta på fjellet. Jeg gleder meg så til late dager i stilongsen, lange frokoster, skiturer, fjelluft og hyttekos.

Det er litt under 3 timer kjøretur opp, og Leo er ikke så veldig fan av bilkjøring. Planen er å gå en lang tur før vi drar, slik at han forhåpentligvis blir helt utslitt, og sover hele veien opp. Jeg gleder meg så til å ha han med på hytta. Han ELSKER snø, og kommer til å storkose seg der oppe.

Hva gjør du denne romjulen? Del gjerne med meg i kommentarfeltet. Det er så koselig å høre litt hva dere driver med💙

Hvis du har lyst på en treningsøkt i romjulen, så har jeg lagt ut en ny video på Instagram ( @marenerdvik ) med et nytt, og utfordrende treningsprogram til dere!

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Nydelige Maren!! For ei fin jakke, den kledde du 😀
      Romjula er fin, rolig og full av kos for min del. Idag skal jeg besøke ei venninne, lage pepperkakehus og fikse litt bloggbilder. I morgen står julas siste juleselskap for tur. Håper vi kunne fått til en kaffetur/lunsj rett etter nyttår eller i helga? Hvis du har kommet deg ned fra fjellet så klart. Kos deg veldig og nyt dagene på fjellet <3 Stoor klem

      1. Nei så skjønn du er, tusen takk❤️ For en fin romjul, det høres perfekt ut! Ja så koselig, klart jeg vil det kjære deg😄😄 Jeg kommer ned igjen i morgen eller søndag ❤️

    2. Wow, du stråler! Trur dette må vere dei finaste bilda eg har sett av deg <3
      Nyter ferien heime med familien, med masse god mat og trening <3

    3. Jeg slapper av i romjula med familie før jeg starter i ny jobb i januar. Kos deg masse, også gleder jeg meg til oppdateringer fra hytta, det er alltid så koselig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg