Kofferten er pakket

Reklame | Annonselenker

God morgen mine venner🌸 Jeg håper feiringen i går var magisk, og at du våkner i dag med en god følelse. Hvis du våkner litt redusert i formen så er det jo godt at det er lørdag, og du kan slappe av og nyte helgen. Her i Kristiansand pøser regnet ned, og jeg holder på å putte de siste sommerkjolene, bikinier og teningsklær i kofferten. I dag kjøre vi til Oslo, for å ha en natt på flyplassen før vi flyr avgårde til Rhodos tiiiidlig i morgen tidlig.

Det kribler i hele kroppen for denne reisen jeg legger ut på nå. Først en hel uke sammen med over 60 fantastiske jenter, som alle er på tur av samme grunn. Alle ønsker å bevege seg, fornye motivasjonen, bli inspirert, sole seg, bade, trene, få nye venner, lære mer om en frisk og aktiv livsstil, spise sunn mat og bare kose seg i herlige omgivelser☀️🌴🌊 Den uken vet jeg blir så fin! Videre skal det bli så godt med en hel uke i Frankrike også, sammen med fine familien min. Der blir det et lavere tempo, og masse kos. Svømmebriller og løpesko er selvfølgelig med, for vi har jo som mange vet et triatlon å trene mot, så treningen må opprettholdes der også. (det kommer straks en oppdatering på treningsopplegget der – virusinfeksjonen etter Sri Lanka satt en kraftig brems på alt, men nå er jeg endelig i gang igjen) 

I dag pøser regnet ned her som sagt, og da føles det litt ekstra godt å pakke baggen med utelukkede ting som solkrem, bikini, og lette sommerklær + en hel haug av treningsklær da. Jeg har som vanlig hatt en stressende runde i leiligheten på jakt etter både passet. Det er jo ikke lenge siden jeg brukte det sist, men det har en merkelig måte å snike seg vekk på.

Blusen er fra Cubus, og du finner den HER. 

Nå er heldigvis alt på plass, og jeg er klar for en roadtrip til Oslo med to skjønne jenter om noen timer💗 I natt skal jeg dele hotellrom med en annen skjønn frøken, som også er fra Kristiansand, men som flyr inn litt tidligere enn oss.

Hva er dine planer denne helgen? 

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg