Kjærlighet, is og kos

En helg fylt med sol, kjærlighet, båttur, hyttetur, venner, familie, god mat, trening, is og kos☀️ Jeg er helt forelsket i denne måten å dele små øyeblikk på. Det er så koselig, og får liksom frem en stemning på en helt annen måte enn få store bilder. Dette er helgen min i bilder❤️

Hva har dere gjort denne helgen? ☀️ Er det ferie fremdeles, eller tilbake til hverdagen med jobb og rutiner? Kanskje noen av dere er studenter og da fremdeles har fri og nyter sommeren☀️😍 Fortell litt i kommentarfeltet, det er så hyggelig å høre fra dere❤️

 

Smiiil, Maren

 

10 kommentarer
    1. Liker også denne typen innlegg med små bilder! De store bildene tar så mye plass, dette ser litt mer estetisk ut også om du skjønner 🙂 Jeg har fremdeles ferie, men været på vestlandet er ikke akkurat så sommerlig om dagen så jeg skal bruke dagen til å potte om planter og rydde i baderomsskuffene 🙂

      1. Å så hyggelig du liker det, nå ble jeg veldig glad ❤️ jeg liker det så godt selv, og da er det herlig å høre at dere som leser bloggen er enig. tusen takk til tilbakemelding. Så herlig aktivitet når været ikke spiller helt på lag. Kos deg 😍😍

    2. Hei Maren! Kan jeg spørre hvor den burgunderfargete treningstoppen er fra? På tredje siste linje av bilder. For meg ser det ut som Puma..? Prøvde å søke den frem på nett, men kunne ikke finne den. Men den er kanskje ikke ny..? Mvh Kristine

    3. Sånne innlegg er koselige. I helgen hadde jeg besøk av en søt gutt, kjærlighet på denne kanten å, og det er veldig hyggelig..!! En uke ferie til, før det er jobb på mandag.

      1. Åååååå ANJA ❤️ det unner jeg deg så😄 det finnes ingen bedre følelse i hele verden enn å være forelsket. nyt det, og bare flyt på den gode følelsen 👏🏻👏🏻👏🏻😄😄

    4. Så herlig! Her er det tilbake på jobb, men har bare to dager igjen på jobb før jeg starter på videreutdanning i intensivsykepleie. Litt vemodig å begynne å pakke for.å flytte fra samboeren min <´3

      God klem! Her lager jeg vaflene dine nå. Nydelig!

      1. Steike heller så RÅ du er ❤️ intensivsykepleie er jo så vanvittig spennende, det kommer til å bli så bra 😍 heia deg!!! avstand er vondt, men det varer ikke evig. Dette blir nok så bra 😄😄 masse lykke til! god klem

    5. Disse innleggene dine får meg til å pakke sekken (med mann og barn) og flytte til Kristiansand! Du formidler SÅ godt! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg