Kan treningsjenter ha sånn da?

Reklame | Hairtalk, Joico og DUO-frisørsalong

 

⭐️ Mitt favorittsted ⭐️

Jeg har lovet dere en oppdatering på livet med extentions når man har en litt over middels aktiv livsstil, med mye trening , svetting, dusjing og håret i strikk. Det er masse vask av hår, føning og generelt mye slitasje. Jeg var derfor så spent på hvordan det skulle gå med mine Hairtalk-extentions. Nå har jeg hatt det i over tre måneder, og jeg har godt grunnlag for å gi dere en solid tilbakemelding.

For å være helt ærlig så hadde jeg ikke trodd at det skulle gå så bra. Jeg trodde det skulle bli fryktelig styrete, mye floker, tungvindt og vanskelig å holde fint. Nå, tre måneder senere, er jeg så positivt overrasket at jeg kjenner at jeg må jobbe med å ordlegg meg riktig så dere faktisk skjønner hvor enkelt, deilig og fiiiint dette her. Jeg er så glad for avgjørelsen min om å få et litt tykkere, og litt lengre hår. Jeg føler meg vel, og trives så godt med en litt tykkere manke.En av grunnene er nok at jeg gjør et par trist for å holde det fint + at jeg har en fantastisk flink frisør og supergode produkter. La meg gi deg mine tips til å holde håret fint:

⭐️ Jeg bruker hår fra en seriøst og utrolig dyktig aktør. Hairtalk er fantastisk flinke på det de gjør, og håret av den beste kvalitet.

⭐️ Jeg tørker alltid festene. Om jeg så ikke gidder å tørke hele håret etter svetting / dusj / heftig regnvær, så føner jeg alltid over festene, så de ikke er våte. Jeg legger meg aldri med vått hår (les: våte fester)

⭐️ Jeg sover absolutt alltid, uten unntak, med håret i flette. På den måten floker det seg ikke. Du får også et fint og naturlig fall i håret av det.

⭐️ Jeg bruker gode produkter, som gir håret mitt det det trenger. Her har jeg fått god veiledning fra hairtalk, og min supre frisør Carmen på DUO frisørsalong her i Kristiansand. Jeg bruker hairtalk sine egne produkter, og JOICO sin blå-serie for pleie og fukt.

Dette med produkter er litt viktig, man skal nemlig ikke tilføre ekstra proteiner i håret når du har ekstentions, noe jeg ikke visste. Takknemlig for en god frisør, som er godt oppdatert på akkurat hva jeg trenger. Både den blå og den røde serien fra Joico som dere ser i innlegget her, fungerer for mitt hår. Nå har jeg hatt den blå i en god periode, og gleder meg til å teste den røde. Den blå er for å gi godt med fukt, og den røde er for farget hår. Men begge gir godt med pleie. Joico har så gode produkter, og de lukter så rent og godt. De føles lette og gode i håret. Det var en litt dårlig setning, men jeg tror ikke jeg kan forklare det bedre. Håret føles rent, mykt og lett, uten av det mister volum.

Du finner alle JOICO produktene HER. Jeg har, i tillegg til shampoo og balsam, brukt noen av stylingproduktene til Joico. Hårsprayen er super, og det samme gjelder tørr-oljen, den får håret til å skinne, tilfører næring og beskytter fargen.  En god hårspray er viktig for meg, spesielt i treningssammenheng, hvor alle de små hårene må holdes på plass, men samtidig ikke være for tung og umulig å greie ut igjen. Jeg synes også det er utrolig bra at Joico-produktene ikke er så ekstremt dyre, men likevel har super kvalitet.

Det er ett produkt som skiller seg ut fra absolutt alt annet jeg har testet, og dette vil revolusjonere håret ditt. Glamtex (kan også kjøpes hos DUO-salongen) er tupering på boks, og det gjør at håret ser flawless ut, og med så mye volum du bare kan ønske deg. Du vet når hårete blir totalt flatt, og legger seg helt inntil hodebunnen? Vi kjenner alle til den følelsen, vel da trenger du bare Glamtex. Løft opp håret, spray lett og jobb deg på den måten etasjevis nedover. Selv JEG får det til, som er håpløs på absolutt alt av hår og styling. Dette produkter er et sånn produkt du bare må teste, også skjønner du hva jeg mener. Helt fantastisk er det!!Hvis du lurer på noe som helst om hvordan det er å ha extentions så fyr løs i kommentarfeltet. Jeg hadde masse spørsmål før jeg testet, så jeg tenker at da er det fint å ha noen å spør hvis flere har det på samme måten. Spør i vei, så skal jeg svare så godt jeg kan. Kan ikke jeg svare, så spør vi Carmen på DUO-frisørene. Hun har svart på absolutt alt  om hår og produkter som jeg har lurt på, så hun kan garantert hjelpe❤️ Sjekk henne ut på Instagram: @hairbycarmen_duolivet

Smiiil, Maren

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg