Jeg deler treningsøkter fra treningsreisen

Det går litt utover bloggen på denne treningsreisen kjenner jeg, og grunnen til det er faktisk skikkelig fin. Det er rett og slett fordi jentene på denne turen er så utrolig fine, morsomme, åpne og herlige. Så da har all fritid mellom øktene gått med til henge med dem❤️

Jeg har tilgode å gå oppdatert dere på et par svettefester, STERK Bootcamp, to timer med Soma Move, og en avskjeds økt i kveld. Her går det unna. La oss se på svettefestene jeg hadde med jentene:

Svettefest 1: 40/20 x 3 runder

  • En og en halv knebøy
  • V-ups
  • Utfall bakover, og løft kne opp
  • Situps + pushups
  • Hopp frem, løp tilbake
  • 1/2 burpee
  • Planken
  • Drop squat

 

Svettefest 2: 60sek / 30sek x 3 runder

  • Knebøy + utfall
  • Smale og brede pushups
  • Burpees begge veier
  • Utfall fremover og bakover
  • Situps hele veien opp
  • Omvendt bro – hofteløft inn og ut
  • Shoulder taps
  • 1/2 Burpees hoppe ut og inn
  • Planken opp og ned
  • Hoppende utfall

I dag startet vi med morgentur, etterfulgt av Soma Move, som er en slags yoga med høyere tempo (google it). I ettermiddag var det tid for avskjedøkt og det ble en stasjonsøkt med 8 ulike stasjoner, 2 øvelser p stasjon og 6 minutters arbeidsperiode pr post. Pia var sjefen på denne økten, og øvelsene var som følger:

AMRAP 6 min x 6, 2 min pause

Stasjon 1: 8 kb swing + 8 burpee over kettlebell

Stasjon 2: 8 Push ups med sideplanke + 8 syklesitups

Stasjon 3: 8 markløft + Statisk hockey

Stasjon 4: 8+8 Enarms ro og  8+8 x-Walk

Stasjon 5: 8 løp og touch med gul strikk + 8 gående leg curl

Stasjon 6: 8 opptrekk med gul strikk + 8 smale hoppende utfall/utfall

Jeg hadde også en ene økt med jentene for alt fokus var på strikk. Det skal dere få et eget innlegg på – med alle øvelser, og en skikkelig prat rundt trening med strikk.

Nå er klokken 23.30, og jeg skal begynne å pakke. Så blir det en time eller to med bilderedigering, før det er natta. I morgen rekker vi bare å spise en god frokost, også starter hjemreisen mot Norge. For enn ubeskrivelig uke dette har vært❤️ Jeg er så UENDELIG takknemlig for at dette er jobben min!

Vi snakkes mer i morgen fine venner, her må det pakkes!

 

Smiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Hei Maren! Du er et supert forbilde med en inspirerende, jordnær og positiv blogg. Hvor er shortsen din fra? Det er så vanskelig å finne shortser som ikke sklir opp under trening..

      Ønsker deg masse lykke til videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg